جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: شنبه، 2 ارديبهشت 1396     
نواختن زنگ بازیافت و توزیع کیسه های زیست تخریب پذیر در هفته زمین پاک

به گزارش گروه آموزش و فرهنگ سازی تهرانی نیوز؛شهردار منطقه 19 از برپایی غرفه آموزشی و توزیع کیسه های زیست تخریب پذیر در هفته زمین پاک خبر داد.

 

پیمان قربانی در تشریح برنامه های زیست محیطی روز زمین پاک بیان کرد: به همین مناسبت غرفه ای در بوستان 22 بهمن به مدت یک هفته برپا و در آن آموزش هایی درخصوص حفظ محیط زیست و اهمیت آن ارائه می شود.

وی افزود: این غرفه طی هفته زمین پاک از ساعت 16 لغایت 20 با حضور کارشناسان محیط زیست و دبیران کانون های محلات منطقه دایر و از طریق آن کیسه های زیست تخریب پذیر بین شهروندان توزیع خواهد شد.

به گفته قربانی همزمان با روز زمین پاک زنگ بازیافت نیز در مدارس هیئت امنایی و مدارس مجری طرح شهردار مدرسه نواخته می شود. ضمن اینکه کلاسهای آموزشی نیز با محوریت کاهش تولید پسماند و افزایش تفکیک پسماند در مدارس و کانون های محیط زیست سراهای محلات تدارک دیده شده است.

شهردار منطقه اظهار کرد: به مناسبت هفته زمین پاک مسابقه ای در قالب جمله 6 کلمه ای همراه با اهدای جوایز در سراهای محلات برگزار می شود. همچنین سازمان های مردم نهاد، شهروندان و مسئولین فعال در زمینه محیط زیست از طریق دبیران کانون های محیط زیست شناسایی و تقدیر خواهند شد.

قربانی یکی از فعالیتهای ویژه هفته زمین پاک را پاکسازی نمادین بوستان 22 بهمن با مشارکت شهروندان اعلام کرد و افزود: از دیگر برنامه های مهم این هفته جلب مشارکت های مردمی درخصوص حفظ محیط زیست است که از طریق برگزاری همایش های فرهنگی آموزشی در محلات انجام می شود.

این مسئول اطلاع رسانی در زمینه آلودگی های محیط زیست منطقه و خطرات ناشی از آن در قالب توزیع کتابچه، بروشور، نصب بنر و ارسال پیامک های آموزشی و شناسایی و کنترل منابع آلاینده صنعتی و کارگاهی با همکاری اداره ساماندهی را از دیگر برنامه های اجرایی به مناسبت هفته زمین پاک اعلام کرد.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: