جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: شنبه، 2 ارديبهشت 1396     
پاکسازی تپه های مسگرآباد منطقه 15 در هفته زمین پاک

به گزارش گروه محیط زیست تهرانی نیوز؛معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه 15 از پاکسازی تپه های مسگرآباد همزمان با هفته زمین پاک خبر داد.

 

 نوروزی با اعلام مطلب فوق افزود: این برنامه با مشارکت اداره مدیریت پسماند و کانون های محیط زیست محلات 21 گانه منطقه به مناسبت هفته زمین پاک ( 2 تا 8 اردیبهشت) انجام می شود.

معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه در تشریح برنامه های این هفته افزود: در این راستا کارگاه های آموزشی با محوریت کاهش تولید زباله و افزایش تفکیک پسماند ویژه شهروندان، دانش آموزان و دبیران کانون های محیط زیست محلات 21 گانه برگزار خواهد شد.

به گفته وی در اولین روز از هفته زمین پاک ضمن نواختن زنگ زمین پاک در مدارس، مسابقه جمله سازی شش کلمه ای با موضوع زمین پاک ویژه شهروندان و دانش آموزان در مدارس و سرای محلات برگزار و به نفرات برتر جوایزی اهدا خواهد شد.

نوروزی در ادامه خاطر نشان کرد: کارشناسان محیط زیست در بازدید از مراکز صنعتی و کارگاهی محلات؛ منابع آلاینده را شناسایی و به مالکانی که استانداردهای لازم جهت دفع پسماند، پساب و فاضلاب را رعایت نمی کنند مهلت چند روزه به منظور رفع مشکل خواهند داد.

معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه در پایان یادآور شد: همایش فرهنگی تجلیل از دبیران کانون های محیط زیست و فعالان این عرصه نیز با حضور مسئولان مرکز مدیریت محیط زیست شهرداری تهران، مسئولان شهرداری منطقه، شهروندان علاقمند به محیط زیست و دبیران کانون های محیط زیست محلات دوشنبه چهارم اردیبهشت در سالن آمفی تئاتر منطقه 15 برگزار می شود.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: