جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: دوشنبه، 28 مهر 1393     
قلعه‌نویی حق دارد، ناراحت باشد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از سایت باشگاه استقلال، بهرام افشارزاده درباره آخرین شرایط  این تیم گفت: با توجه به بردی که در اهواز به دست آوردیم با روحیه مناسب به مصاف پدیده می‌رویم. بازیکنان ما تمرینات خوبی را پشت سر گذاشته‌اند و در جریان آخرین وضعیت آنها در مشهد هستیم.

وی اضافه کرد: حتما اطلاع دارید که کرار هم به تیم اضافه شده است و مشکلی برای این دیدار نداریم. انشاءالله بازیکنان استقلال چهارشنبه با ارائه یک بازی جوانمردانه برابر پدیده موفق خواهند شد.

مدیرعامل باشگاه استقلال با اشاره به دیدار این تیم برابر فولاد نوین اهواز افزود: یک گلایه هم از هواداران فولاد نوین دارم که چرا 120 دقیقه علیه تیم ما فحاشی کردند. متاسفانه این رفتار زیبا نبود و با روحیه ورزش سنخیتی نداشت. البته جا دارد از باشگاه استقلال خوزستان جهت همکاری در دادن یک زمین تمرین به ما تشکر کنم.

افشارزاده در پاسخ به سوالی درباره خستگی ملی‌پوشان استقلال عنوان کرد: قلعه‌نویی حق دارد که از این وضعیت ناراحت باشد. ما بازیکنان را سالم می‌دهیم و مجروح تحویل می‌گیریم. باشگاه در این میان چه گناهی کرده است؟ هیچ جای دنیا لیگ را 50 روز تعطیل نمی‌کنند. نهایت تعطیلی یک لیگ بیست الی یک ماه است نه 50 روز. این تعطیلی به همه تیم‌ها آسیب می‌زند و باید به حال آن فکری شود.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: