جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: سه شنبه، 29 فروردين 1396     
تردد معلولين در بوستان هاي شمال تهران مناسب سازي شد

به گزارش اخبار مناطق 22گانه تهرانی نیوز؛به منظور سهولت و ايمني در تردد کم توانان جسمي و حرکتي در نقاط گردشگري شمال تهران ، بوستان هاي سطح منطقه يک مناسب سازي شد.

مجيد نوربخش معاون امورشهري و فضاي سبز شهرداري اين منطقه با اعلام خبر فوق اظهار داشت : شمال تهران با داشتن بوستان هاي فرامنطقه اي يکي از قطب هاي گردشگري تهران محسوب مي شود که در هفته به خصوص روزهاي پاياني و تعطيلات ميزبان تعداد بسياري از شهروندان است که در اين بين شهرونداني که از توان حرکتي کمتري برخوردار بودند نمي توانستند به راحتي از فضاهاي موجود استفاده کنند بر همين اساس ساماندهي مسير ويژه تردد و امکانات مناسب براي استفاده معلولين در بوستان ها انجام شد.

وي افزود : احداث سرويس بهداشتي مناسب، نصب لوازم ويژه بدنسازي، بازسازي معابر نصب نرده ،در نظر گرفتن جاي پارک در حاشيه بوستان و رمپ ورودي مناسب ويلچير از اقدامات اجرا شده است.

نوربخش با اشاره به اقدامات اين حوزه در ارائه تسهيلات زندگي شهري براي معلولان و جانبازان تصريح کرد : مسيرهاي تردد دربوستان هاي گلريزان و امام علي(ع) جهت استفاده بهينه معلولين و افراد کم توان مناسب سازي و بوستان هاي قيطريه، نياوران، مهرگان، مهر و ... مجهز به صندلي چرخدار شدند.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: