جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: دوشنبه، 28 فروردين 1396     
تکمیل عملیات مرمت پل تقاطع بزرگراه های شهیدهمت و کردستان، بزودی

به گزارش گروه عمران شهری تهرانی نیوز؛پیشرفت مجموعه اقدامات مربوط به مقاوم‌سازی و بهسازی لرزه‌ای پل تقاطع بزرگراه‌های شهید همت و کردستان به مرز 90 درصد رسید.

 

مهندس مرتضی اسکندر مدیرعامل شرکت یادمان سازه ضمن اعلام خبر فوق افزود: مرمت پل تقاطع بزرگراه‌های شهید همت و کردستان که از قدمتی در حدود 25 سال برخوردار است، تا پایان اردیبهشت ماه سال 1396 به اتمام می رسد.

وی افزایش ابعاد فونداسیون پل از طریق اجرای عملیات حفاری، کاشت آرماتور و بتن‌ریزی، اتصال تک ستون‌ها به یکدیگر از طریق دیوارهای برشی و تقویت صندوقه‌های بتنی از طریق کاشت آرماتور و اجرای بتن با مقاومت بالا را از اقدامات انجام شده به منظور اطمینان بیشتر از عملکرد لرزه ای پل تقاطع بزرگراه های شهید همت و کردستان ذکر و اضافه کرد: ستون‌های این پل سوار رو در حال تقویت با استفاده از بتن خودمتراکم است.

به گفته مدیرعامل شرکت یادمان سازه، متعاقب اتمام اقدامات مربوط به مقاوم‌سازی، تعمیرات تخصصی پل تقاطع همت- کردستان شامل بهسازی درزهای انبساط و تعویض روکش آسفالت در دستور کار قرار می‌گیرد. همچنین قرار است نئوپرن‌هایی با ظرفیت باربری و جابجایی بالاتر جایگزین نئوپرن های فرسوده پل شود.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: