جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: دوشنبه، 28 فروردين 1396     
مجتمع پردازش و دفع آرادکوه میزبان هیات اعضای بلندمرتبه عراقی

به گزارش گروه محیط زیست تهرانی نیوز، هیاتی عراقی متشکل از رییس برگزاری ستاد اربعین، مشاور استاندار کربلا، رییسان آب و فاضلاب هم‌چنین تنی از نمایندگان مجلس این کشور با حضور در تهران از مجتمع پردازش و دفع آرادکوه و سیر مدیریت پسماندها در این مجموعه بازدید به عمل آوردند.

تعدادی از اعضای بلندپایه عراقی در مورخ 10/7/95 میهمان سازمان بودند و با همراهی جمعی از معاونان و مدیران ‌هم‌چنین کارشناسان سازمان از مجتمع پردازش و دفع آرادکوه بازدید نمودند.

بازدیدکنندگان عراقی با حضور در مجتمع پردازش و دفع آرادکوه از سامانه ریجکت‌سوز و تصفیه‌خانه شیرابه این مجموعه دیدن کرده و در جریان وضعیت دفع و مدیریت پسماند شهر تهران و فعالیت‌های زیست محیطی سازمان قرار گرفتند.

در ادامه این دیدار، مهندس عظیمیان معاون پرداز ش و دفع سازمان از حساسیت زیست محیطی شهرداری تهران نسبت به امحا و دفع پسماندهای پایتخ سخن گفته و هدف از اقدامات سازمان مدیریت پسماند را بی خطرسازی پسماندها به منظور حفظ محیط زیست و سرمایه‌های ملی عنوان کرد.

هیات عراقی در پایان با ابراز خرسندی از اقدامات صورت گرفته برای دفع اصولی پسماندهای پایتخت، از مدیریت سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران تشکر کرده و نسبت به تعامل و همکاری بیشتر با این مجموعه اظهار علاقه‌مندی نمودند.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: