جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: دوشنبه، 28 فروردين 1396     
بالاخره شهرزاد ۲ کی می‌آید؟

روزنامه خراسان: از شنبه که ترانه علیدوستی اولین تیزر «شهرزاد» را منتشر کرد، دوباره تب این سریال محبوب، بالا گرفت.
 
آغاز پرحاشیه فیلمبرداری
 
فیلمبرداری شهرزاد که در نیمه مهرماه سال گذشته آغاز شد، در همان ابتدا با حواشی زیادی همراه بود. آغاز کار با دستگیری تهیه کننده این مجموعه همراه بود و در ادامه سیدمحمدهادی رضوی یکی از سرمایه گذاران فصل اول از دیگر سرمایه گذار این مجموعه شکایت کرد تا ادامه فیلمبرداری این مجموعه در هاله ای از ابهام قرار بگیرد اما حسن فتحی و گروهش کارشان را ادامه دادند و چند روز قبل خبر رسید 40 درصد فصل دوم فیلمبرداری شده و قرار است سازندگان از 15 اردیبهشت، به لوکیشن های شهرک سینمایی غزالی بروند.
 
اولین تیزر و گمانه زنی ها درباره داستان
 
اولین تیزر «شهرزاد 2» را ترانه علیدوستی در اینستاگرامش منتشر کرد؛ ویدئویی که خیلی سریع پربازدید شد و به دست همه رسید. با پخش این تیزر، گمانه زنی ها درباره داستان فصل دوم که با تلاش سازندگان کاملاً محرمانه باقی مانده آغاز شد. از همین تیزر کوتاه، می توان دید که بسیاری از شخصیت های اصلی مجموعه و حتی فرهاد دماوندی اسلحه به دست دارند و به نظر می رسد در فصل دوم، تأکید بیشتری روی وجه تریلر داستان وجود دارد. ضمن این که بازیگران جدید هم در تصاویر حضور داشتند. سیلی که رویا نونهالی در این ویدئو به شهاب حسینی (قباد) می زد، مشخص کرد شخصیت او، نقشی مهم در زندگی گذشته او دارد که می تواند به این سادگی، به وارث تاج و تخت بزرگ آقا سیلی بزند. امیر جعفری هم طبق گریمش ظاهراً کارآگاه است و احتمال دارد روی پرونده قتل حشمت یا مرگ بزرگ آقا تحقیق کند اما در این میان تصاویری که از رضا کیانیان و آتنه فقیه نصیری منتشر شد، راهنمایی های خوبی نبود؛ باید منتظر تیزر های بعدی این مجموعه باشیم.
 
حضور محسن چاووشی قطعی شد
 
نیمه شب گذشته هم محسن چاوشی آقای خاص موسیقی، در پست کوتاه اینستاگرامی، از ادامه همکاری اش در فصل دوم این مجموعه خبر داد. چاووشی در فصل اول شهرزاد، چند قطعه خواند که «کجایی؟» و «ماه پیشونی» از آن جمله بودند و به عقیده بسیاری در فروش سریال هم مؤثر بود. حالا او دوباره به شهرزاد پیوسته است و تیتراژ و احتمالاً قطعاتی را برای این مجموعه خواهد ساخت.
 
اولین قسمت، 29 خرداد
 

طبق اعلام مجری طرح سریال شهرزاد، قرار است پخش هفتگی این مجموعه از 29 خرداد شروع شود. گروه شهرزاد باز هم دوشنبه ها را برای پخش این مجموعه در نظر گرفته اند. ظاهراً امسال هم قرار است رقابتی بین «نود» و «شهرزاد 2» برای تسخیر دوشنبه شب های ما برقرار باشد!




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: