جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: يکشنبه، 27 فروردين 1396     
آقای روحانی! خواهش می کنیم کار تبلیغاتی کنید!

آقای روحانی! برای سیل زده ها کار کنید، تبلیغاتش هم ارزانی تان. مردم آذربایجان و کردستان گناه دارند؛ آنجا نه آستان قدس دارد و نه شهرداری تهران؛ کار تبلیغاتی و انتخاباتی اش برای دولت تدبیر و امید.


آقای روحانی! خواهش می کنیم کار تبلیغاتی کنید!

سرویس سیاسی فردا؛ کبری آسوپار: روزی که شهرهای خراسان رضوی زلزله آمد و روستاهایی خراب شد، وقتی آستان قدس رضوی همان شب ۱۵ هزار غذا برای آوارگان برد، وقتی سید ابراهیم رییسی سفرش به تهران را لغو کرد و به زلزله زدگان شخصا سرکشی و از آنها دلجویی کرد و حرف هایشان را شنید، گفتند کارش انتخاباتی است. گفتند پول امام رضاست. اگر آستان قدس کار - به قول دولتی ها انتخاباتی - نمی کرد، جمع کردن زلزله زدگان در شب اول با چه کسی بود؟ دولتی ها که هیچ!
 
روزی که پلاسکو فروریخت و شهردار تهران سفرش به قم را ناتمام گذاشت و همه ی روز و شب های آوار برداری و بیرون کشیدن اجساد، مثل فرمانده ی زمان جنگ در صحنه بود، گفتند کارش انتخاباتی است؛ محض تبلیغات است. گفتند کار اصلی برای آتش نشان هاست و انگار نه که قالیباف مقام مافوق آن آتش نشان هاست. اگر قالیباف کار - به قول دولتی ها تبلیغاتی - نمی کرد، فرماندهی آن عملیات با چه کسی باید می بود؟ دولتی ها که هیچ!
 
این روزها که چند استان شمال غربی کشور سیل آمده، و نزدیک به ۴۰ نفر از مردم مان فوت شده اند، با خودم گفتم کاش حسن روحانی هم کار انتخاباتی کند. کاش سفری لغو کند، بیانیه ی تسلیتی بدهد، عزای عمومی ای اعلام کند، معاون اولش را که او هم کاندیداست، بفرستد برود عکس و فیلم تبلیغاتی بگیرد. از همان پول بیت المال - نه ارث پدری و جیب شخصی - برای غذای آوارگان سیل زده خرج کند. برود کنار نیروهای ارتش و سپاه که جنازه های مردم را پیدا می کنند، چند ساعتی کار کند. 
 
آقای روحانی! برای سیل زده ها کار کنید، تبلیغاتش هم ارزانی تان. مردم آذربایجان و کردستان گناه دارند؛ آنجا نه آستان قدس دارد و نه شهرداری تهران؛ کار تبلیغاتی و انتخاباتی اش برای دولت تدبیر و امید. اصلا ما کل رای آن منطقه را بخشیدیم به شما! آن دختر جوان بی حجابی که در ارتفاعات شمال تهران بدون عبا و عمامه با او عکس گرفتید، ۲۹ اردیبهشت یک برگه رای دارد، مادر آن بچه ای هم که جنازه اش را بچه های سپاه از سیل گرفتند و چفیه رویش انداختند، یک رای. 
 
می دانید مشکل کجاست؟ دنبال کار انتخاباتی و عکس تبلیغاتی هم که می خواهند بروند، پی شیک بازی و کارهای تر و تمیز و ربان قیچی زدن و عکس گرفتن با بی حجاب های شمال تهران هستند؛ گل و لای سیل و آوار زلزله و داد و فریاد آوارگان و دیدن جنازه دلشان را ریش می کند!



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: