جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: چهارشنبه، 23 فروردين 1396     
آیا در سال جاری استاندارد جدیدی برای مصرف سوخت خودروها تدوین می شود ؟

به گزارش گروه آذموزش و فرهنگ سازی تهرانی نیوز؛یک مقام مسئول در شرکت بهینه سازی مصرف سوخت اظهار داشت : استاندارد مصرف سوخت اتوبوس های گازسوز به پایان رسیده و همچنان در مرحله اخذ شماره ملی برای ابلاغ به تولیدکنندگان است.

 

رئیس امور استاندارد، تدوین معیار و ممیزی مصرف سوخت در شرکت بهینه سازی مصرف سوخت  گفت : پیش بینی می شود ظرفیت یکی دو ماه آینده بااخذ شماره ملی ، به شرکتها ابلاغ شود. 

مریم مهدی نژاد تاکید کرد : تدوین استاندارد مصرف اتوبوس های گاز سوز نیز از برنامه های در دست اقدام شرکت بهینه سازی مصرف سوخت بود که در سال 95 به اتمام رسیده است. 

با اشاره به پروسه طولانی اخذ شماره ملی استاندارد های جدید مصرف سوخت خاطر نشان کرد: معمولا پروسه سازمان ملی استاندارد پس از تدوین و تصویب استانداردهای جدید مصرف سوخت برای اخذ شماره ملی ، کمی زمانبر است. 

وی با توجه به بازنگری کلیه استانداردهای مصرف سوخت گفت : در حال شرکت بهینه سازی مصرف سوخت در سال جاری برنامه ای برای تدوین استاندارد مصرف سوخت خودروها در دست نیست. 

وی تصریح کرد : شرکت بهینه سازی مصرف سوخت در نظر دارد تا در سال جاری نسبت به اجرای استانداردهای جدید مصرف سوخت همکاری لازم را با سازمان ملی استاندارد داشته باشد. 

رئیس امور استاندارد، تدوین معیار و ممیزی مصرف سوخت در شرکت بهینه سازی یاد آورشد : با توجه به بازنگری کلیه استانداردهای مصرف سوخت قطعا امسال و سال آینده هیچ گونه استاندارد جدیدی تدوین نخواهد شد بلکه با اتمام دوره استاندارد مصرف سوخت خودروهای سبک پیش بینی می شود اولین بازنگری در استانداردها در سال 98 صورت گیرد. 

مهدی نژاد تاکید کرد : همواره استانداردهای جدید مصرف سوخت در بخش های مختلف خودرویی به نحوی تدوین می شود که حداقل تا 3 سال آینده برنامه شرکتها برای دستیابی به استاندارد قانونی در مصرف مشخص باشد.

 

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: