جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: چهارشنبه، 23 فروردين 1396     
پیش بینی کاهش 40درصدی ترافیک غرب به شرق خیابان امام خمینی با بازگشایی تقاطع خیابان قصرالدشت

به گزارش اخبار مناطق 22گانه تهرانی نیوز؛با هدف رفع معضل ترافیک، ساماندهی و ایجاد نظم در تردد خودروها، تقاطع خیابان قصرالدشت امام خمینی(ره) بازگشایی و به چهارراه زماندار تبدیل شد.

 

 عباس بابازاده شهردار منطقه با اشاره به بازگشایی تقاطع خیابان قصرالدشت امام خمینی(ره) گفت: با توجه به پیگیری های صورت گرفته از سوی شهرداری منطقه و سازمان حمل و نقل و ترافیک و با همکاری پلیس راهور منطقه تقاطع خیابان های قصرالدشت و خیابان امام خمینی(ره) که از بدو احداث این معبر مسدود شده بود، به منظور تسهیل در تردد خودروها در مسیر شمال به جنوب بازگشایی شد.

وی افزود: خودروهایی که قصد تردد از سمت شمال به جنوب خیابان قصرالدشت برای دسترسی به خیابان قصرالدشت در جنوب خیابان امام خمینی(ره) و همچنین به بزرگراه نواب را داشتند، می بایست از دور برگران ضلع غربی تقاطع استفاده می کردند که با توجه به عرض کم معبر در خیابان امام خمینی(ره) همواره با ترافیک و مشکلات عدیده ای در تردد خودروها مواجه بودند.

شهردار منطقه خاطرنشان کرد: با اجرای این عملیات ترافیکی و بازگشایی تقاطع فوق و جمع آوری دور برگردان مذکور 100% متن راه در مسیر غرب به شرق ضلغ جنوبی خیابان امام خمینی(ره)  آزاد و در اختیار تردد خودروها قرار گرفت.

 وی بابیان این که پروژه مذکور با انجام عملیات تهیه و نصب چراغ راهنمای زماندار، اجرای عملیات عمرانی و  اصلاح هندسی و همچنین نصب علائم و تابلوهای ترافیکی و خط کشی در نخستین روزهای سال 96 بازگشایی شد افزود:پیش بینی می شود با اتخاذ این تدبیر بیش از 40درصد ترافیک در مسیر غرب به شرق مقطع فوق کاهش یابد.

بابازاده اظهار امیدواری کرد: با پیگیری های صورت گرفته و با نظر شورای عالی ترافیک شهر تهران در آینده نزدیک شاهد بازگشایی تمامی تقاطع های خیابان امام خمینی(ره) و به تبع آن روانی بار ترافیکی در این محور باشیم.

 

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: