جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: چهارشنبه، 23 فروردين 1396     
تشکری هاشمی خبر داد:
اعلام نتایج دومین آزمون تبدیل وضعیت استخدامی کارکنان شهرداری؛ به زودی

به گزارش گروه آموزش و فرهنگ سازی تهرانی نیوز؛معاون توسعه منابع انسانی شهرداری تهران از اعلام نتایج دومین آزمون تبدیل وضعیت استخدامی کارکنان از سوی سازمان سنجش آموزش کشور خبر داد و گفت : نتایج برای بررسی نهایی به سازمان اداری و استخدامی کشور ارسال شده است .

 

سید جعفر تشکری هاشمی با بیان اینکه نتایج اعلام شده دومین آزمون تبدیل وضعیت استخدامی کشور به منظور بررسی نهایی برای سازمان اداری استخدامی کشور ارسال شده است، گفت: نتایج قطعی پس از تایید این سازمان طی هفته آینده از طریق سامانه تردد همکاران اعلام می شود .

معاون شهردار تهران با بیان اینکه سطح علمی کسب شده از سوی همکاران مشابه در سطح نوبت اول آزمون بوده است، تصریح کرد: همکاران در این آزمون رتبه قابل قبول علمی  را کسب کرده اند که نشان از دانش و توان علمی و تخصصی بالای کارکنان شهرداری تهران  دارد.

تشکری هاشمی با تقدیر و تشکر از همکاران که اندوخته علمی مورد قبولی را در ازمون ارایه کردند، گفت: با توجه به سایر امتیازاتی که برابر دستورالعمل محاسبه می شود اعم از سنوات ، مدرک تحصیلی و وضعیت تاهل همکاران پیش بینی می شود امکان جذب و تکمیل 5 هزار نفر فراهم می شود.

معاون توسعه منابع انسانی شهرداری تهران با بیان اینکه برابر دستورالعمل سازمان اداری و استخدامی 5 هزار نفر از کارکنان در دو مرحله آزمون تبدیل وضعیت استخدامی کارکنان ، تبدیل وضعیت می شوند، گفت: برابر نتایج آزمون نخست بالغ بر 2 هزار 500 نفر تبدیل وضعیت شده اند و با اعلام نتایج دومین مرحله نیز تا سقف 5 هزار نفر تبدیل وضعیت خواهند شد .

تشکری هاشمی در ادامه ضمن تقدیر و تشکر از زحمات بی دریغ همکاران در اداره کل منابع انسانی ، گزینش و شرکت شهرسالم اظهار داشت : فرایند تبدیل وضعیت 2هزار 500 نفر پذیرفته شده در نوبت نخست آزمون در حال انجام است .

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: