جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: چهارشنبه، 23 فروردين 1396     
صبح امروز آغاز شد؛
پروژه احداث مترو حدفاصل دولت‌آباد تا حرم حضرت عبدالعظیم(ع)

به گزارش گروه حمل و نقل عمومی و شهری تهرانی نیوز؛صبح امروز با بهره مندی از دستگاه تی.بی.ام عملیات حفاری مکانیزه تونل بخش جنوبی خط 6 مترو تهران در راستای توسعه این خط آغاز شد.

 

 صبح امروز پروژه احداث نیمه جنوبی خط 6 مترو تهران حد فاصل دولت‌آباد تا حرم حضرت عبدالعظیم حسنی آغاز شد.

خط 6 مترو تهران به طول 32 کیلومتر از کن در شمال غربی تهران آغاز و با گذر از خیابان کوهسار و بزرگراه‌های شهید همت و آیت‌الله اشرفی اصفهانی وارد خیابان مرزداران شده و با عبور از بزرگراه یادگار امام(ره) در ادامه مسیر به میدان های ولیعصر (عج)، هفت تیر، امام حسین (ع) و شهدا می‌رسد. سپس با عبور از خیابان 17 شهریور به منطقه دولت آباد در جنوب شرقی تهران منتهی می‌شود.

این در حالی است که بخش توسعه جنوبی خط 6 مترو تهران به طول 6 کیلومتر از منطقه دولت آباد آغاز و به ضلع شرقی حرم مطهر حضرت عبدالعظیم حسنی منتهی می‌شود. بنابراین با احداث توسعه جنوبی خط 6 مترو تهران، طول این خط به 38 کیلومتر خواهد رسید و تبدیل به بلندترین خط مترو در خاورمیانه می‌شود. این در حالی است که 4 ایستگاه چشمه علی، ابن بابویه، میدان عبدالعظیم و حرم عبدالعظیم حسنی در توسعه جنوبی خط 6 پیش‌بینی شده است.

بر همین اساس به علت کاهش معضلات کارگاه‌های عمرانی برای شهروندان و حفظ آثار باستانی، تاریخی و طبیعی در این منطقه، عملیات ساخت تونل مترو، با استفاده از تکنولوژی TBM خواهد بود..

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: