جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: چهارشنبه، 23 فروردين 1396     
اجرای مصوبه نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی در گرو همکاری بانک مرکزی

به گزارش گروه حمل و نقل عمومی و شهری تهرانی نیوز؛مدیرکل حمل و نقل عمومی و ترافیک شهری در رابطه با مصوبه نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی از سوی مجلس شورای اسلامی گفت: خوشبختانه مصوبه نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی در حال اجرا است و در طی یکسال و دو ماه گذشته موفق شده ایم 50 هزار دستگاه از تاکسی های فرسوده را نوسازی نماییم.

 

امیر جعفرپور افزود: البته نوسازی ناوگان اتوبوسرانی، ون ها، مینی بوس ها، کامیون و کامیونت ها نیز در حال انجام است و در تلاشیم تا پایان سال جاری بخش قابل توجه ای از این ناوگان نوسازی گردد.

وی در ادامه تصریح کرد: زمینه های اجرای مصوبه مجلس شورای اسلامی مبنی بر نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی فراهم شده ولی متاسفانه تسهیلات بانکی مطلوبی برای این بخش در نظر گرفته نشده و امیدواریم طی مذاکرات انجام شده با بانک مرکزی ظرف روزهای آتی این مانع نیز رفع گردد.

وی اظهار داشت: همچنین در راستای اجرایی شدن مصوبه مذکور در تلاشیم نیمی از قیمت خودرو جایگزین را با ارائه تسهیلات به مالکین پرداخت نماییم تا متقاضیان بتوانند از این تسهیلات بهره مند شوند.

رئیس هیات مدیره اتحادیه تاکسیرانی خاطرنشان کرد: نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی شهری از مزایای بسیاری برخوردار است و در بهبود کیفی وضعیت هوا و کاهش میزان آلایندگی ناوگان حمل و نقل عمومی شهری تاثیر بسزایی دارد.

 

جعفرپور در پایان اذعان داشت: امیدواریم بانک ها همکاری لازم را در اجرای طرح داشته باشند و مجلس شورای اسلامی نیز برای تحقق مصوبه نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی شهری اهرم های قانونی لازم را برای الزام همکاری بانک ها در ارائه تسهیلات به موقع و مناسب فراهم سازد.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: