جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: دوشنبه، 28 مهر 1393     
احتمال سرمایه گذاری 12 میلیون دلاری برای سیستم حمل و نقل جدید Heritage Valley

به گزارش گروه بین الملل شهرداری نیوز، کمیسیون حمل و نقل ونتورا کانتی در مراحل نهایی اعطای جایزه قراردادی پنج ساله به ارزش تقریبی 12 میلیون دلار به یک شرکت دالاسی برای ساخت سیستم حمل و نقل جدیدی قرار دارد که بر اساس آن اتوبوس های مسیر ثابت به Heritage Valley وارد می شوند.

این کمیسیون در ماه جاری مدیر خود، رالف فرناندز را معرفی کرد که این قرارداد را با MV Transportation اجرا خواهد کرد. این شرکت اعلام کرده که بزرگ ترین شرکت قرارداد حمل و نقل خصوصی این کشور است که در 28 ایالت فعالیت دارد.

مدیر اجرایی این کمیسیون، Darren Kettle اعلام کرده که هفته آینده نشستی با نمایندگان این شرکت خواهد داشت تا در مورد جزئیات نهایی این قرارداد صحبت کنند.

Kettle اظهار داشت این سرویس حمل و نقل جدید که Valley Express نامیده خواهد شد چهار خط اتوبوسی ثابت در Fillmore، سانتا پائولا و Piru ثبت نشده را به اجرا در می آورد.

در حال حاضر Heritage Valley دارای خدمات حمل و نقل تلفنی و خدمات حمل و نقل بین شهری ونتورا (VISTA) با 126 خط است که همگی توسط این کمیسیون ارائه شده اند.

MV Transportation مسیرهای ثابت و خدمات تلفنی را تحت مدیریت این کمیسیون اجرا خواهد کرد.

Kettle افزود: "ایده ما این است که شهرها نوع خدماتی را که نیاز دارند اعلام کنند."

اتوبوس های مسیر ثابت به 126 خط VISTA متصل خواهند شد که به مرکز دولتی ونتورا کانتی و دیگر ایستگاه های این شهر می رسد.

سیستم حمل و نقل جدید Heritage Valley بخشی از برنامه ای است که این کمیسیون در سال 2012 اتخاذ کرده تا خدمات اتوبوس های عمومی را در این شهر بهبود بخشد.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: