مهر/ بازيگري که در حال حاضر با فيلم «روح در پوسته» روي پرده‌هاي سينما ديده مي شود و اخيرا در ويديويي هجو نقش ايوانکا ترامپ را بازي کرده بود، مصاحبه اخير دختر رييس‌جمهوري آمريکا را زير سوال برد.
به تازگي وقتي اسکارلت جوهانسون براي يک ويديوي هجو کوتاه در برنامه «اس‌ان‌ال» يا «پخش زنده شنبه شب» با عنوان «همدست» کلاه گيس بلوند به سر کرد تا نقش ايوانکا ترامپ را بازي کند، سر و صداي زيادي به پا شد

در مصاحبه‌اي که به تازگي دختر رييس جمهوري آمريکا داشت، در اشاره به همين ويديو که يک تبليغ هجو در مورد يک عطر خيالي به نام «همدست» بود، با سوال‌هايي روبه رو شد. در پاسخ به آن‌ها ايوانکا ترامپ اصرار کرد که او در امور سياسي حضوري پررنگ دارد و هميشه سعي مي‌کند دولت رياست جمهوري فعلي را از پشت پرده هدايت کند.

اسکارلت جوهانسون که در برنامه‌اي با عنوان «زنان تينا براون در نشست جهاني» صحبت مي‌کرد، اين ماجرا را ادامه داد و دختر اول آمريکا را «بزدل» خواند. او گفت: «ايوانکا گفت حس مي‌کند بزرگترين تغييرها عملا پشت درهاي بسته شکل مي‌گيرند و هيچ کس در عمل نخواهد دانست که او باعث و باني اين تغييرها بوده است.»

او اضافه کرد: «و من با خودم فکر کردم، خب چقدر نيروبخش! ببينيد چقدر اين طرز تفکر قديمي است، اين ايده که پشت يک مرد بزرگ، يک زن بزرگ قرار دارد. چطور است که جلوي او يا کنار او باشد؟ اين ايده‌اي بسيار قديمي و سنتي است که براي اينکه بتوانيد يک زن قدرتمند باشيد، نبايد به نظر نگران بياييد، چون کسي ممکن است فکر کند شما بيش از حد اعتراض مي‌کنيد يا اينکه قوي هستيد. نگران مي‌شوند نکند نگاه بدي به آن‌ها پيش آيد. اين بسيار قديمي و در حقيقت بسيار بزدلانه است.»

جوهانسون در ادامه در مورد سختي اين موقعيت صحبت کرد که اگر ببينيد «والدين‌تان در شرايطي قرار بگيرند که نمي‌خواهند» چه کار بايد بکنيد؟ 

در عين حال، از آنجا که ايوانکا در مصاحبه‌اش گفته بود «اگر معني کلمه همدست اين است که آدم بخواهد تغييري مثبت ايجاد کند و تاثيري خوب داشته باشد، پس بله من همدست هستم»، ديکشنري ميريام-وبستر که در اواسط سده ۱۸۰۰ نوشته شده، مورد توجه زيادي واقع شد.

بعد از اين صحبت‌هاي ترامپ که باعث شد بحث هاي زيادي هم به وجود بيايد، اين ديکشنري در توييتر جواب او را داد و لينکي از توصيف دقيق کلمه «همدست» را هم پيوست کرد که آن را اينطور توضيح مي‌داد: «کمک کردن به ارتکاب جرم يا انجام دادن کاري غلط به هر شيوه.»

جوهانسون مدتي است به مسايل سياسي توجه نشان مي‌دهد و با روي کار آمدن ترامپ اين فعاليت‌ها را بيشتر هم کرده است. او به تازگي گفت با بزرگ‌تر شدن فرزندش بيشتر در امور سياسي و مسايل داخلي کشور وقت خواهد گذاشت.

اين بازيگر پرفروش‌ترين بازيگر سال ۲۰۱۶ نام گرفته است.