خبرآنلاين/ اميد نعمتي، خواننده گروه پالت در برنامه «دورهمي» اعلام کرد به خاطر عشق‌اش به مارادونا دوست دارد اسم فرزندش را ديه‌گو بگذارد.

برنامه «دورهمي» با اجراي مهران مديري، شامگاه شنبه 19 فروردين ميزبان اميد نعمتي، خواننده گروه پالت بود. طبق اعلام قبلي، قرار بود اين برنامه اولين برنامه نوروزي «دورهمي» باشد که با تاخيري حدودا سه هفته‌اي، شب گذشته روي آنتن شبکه نسيم رفت. 

اميد نعمتي در ابتداي برنامه در پاسخ به سوال مديري درباره پول‌دار بودن اعضاي گروه‌شان گفت: «ما از ابتدا نه پول‌دار بوديم و نه پول‌دار شديم. زماني که مي‌خواستيم کارمان را شروع کنيم يکي از بچه‌ها يک پرايد داشت که تصميم گرفتيم آن را بفروشيم تا با پولش هزينه‌هاي استوديو را بدهيم. دوست‌مان حالا ماشينش يک کم از پرايد بهتر است.»

نعمتي در ادامه درباره فعاليت مستقل هر يک از اعضاي گروه توضيح داد: «الان در گروه ما هر کسي بخواهد مستقل کار کند، مي‌تواند، شايد اوائل با اين موضوع مشکل داشتم اما بعدا به اين نتيجه رسيدم که شايد اين روش درست نباشد و به همين خاطر، هم من، هم داريوش و هم کاوه هر کدام تا چند وقت ديگر آلبوم‌هاي مستقل‌مان را به بازار مي‌دهيم.»

خواننده قطعه «خونه مادربزرگه» در ادامه با اشاره به دوران کودکي‌اش گفت: «من خيلي دير به حرف زدن افتادم و تا سه سالگي اصلا حرف نمي‌زدم. به توصيه دوست و همسايه براي حرف زدنم به من تخم کفتر دادند و من بعد از خوردن تخم کفتر آواز خواندم.»

اميد نعمتي خاطرات خوشي از شاهنامه خواني با صداي پدرش دارد و به همين مناسبت در بخش‌هايي از برنامه شب گذشته «دورهمي»، صداي شاهنامه‌خواني پدرش پخش شد که اين خواننده را به شدت تحت تاثير قرار داد و هيجان‌ زده کرد.

در ادامه، مهران مديري از نعمتي درباره پدر شدن پرسيد و او در پاسخ گفت بعيد است پدري خوب شود، چون آنقدر عاشق مارادوناست که مي‌خواهد اسم بچه‌اش را ديه‌گو بگذارد.

خاطره جالب ديگري که خواننده گروه «پالت» از آن ياد کرد، ترسش از مرغ و خروس بود که از بچگي همراهش بوده و حالا هم که بزرگ شده همچنان همراهش است. نعمتي گفت: «دوستانم براي اينکه با من شوخي کنند، کادوي تولد به مرغ دادند و من به جاي اينکه خوشحال شوم، ناراحت شدم.»

او در ادامه به خواننده‌هاي مورد علاقه‌اش اشاره کرد و توضيح داد: «خواننده مورد علاقه من فرهاد مهراد است. کارهاي آقاي ناظري را هم دوست دارم. از بين جوان‌ترها هم کارهاي گروه «چارتار» را مي‌پسندم.»

او سپس از آلبوم مهران مديري هم نام برد و گفت: «زماني که من بچه بودم شما يک آلبوم داديد که آن را هم خيلي دوست داشتم.»

نعمتي در بخش ديگري از «دورهمي» گفت: «خواندن در جمع دوستان و خانواده را دوست ندارم؛ آنجايي‌که هر وقت در هر جمعي مي‌رفتم از من مي‌خواستند بخوانم و من هم چون غمگين مي‌خواندم، اشک همه را در مي‌آوردم. به همين خاطر ترجيح دادم شعبده بازي ياد بگيرم تا بقيه را سرگرم کنم. البته چند آهنگ شاد محلي هم ياد گرفتم.»