جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: يکشنبه، 20 فروردين 1396     
ترکيبي طبيعي براي مقابله با بيماري‌ها

 عصر ايران/ ترکيب شگفت انگيز سير، عسل و سرکه سيب يکي از اين روش هاي درماني طبيعي است که مي تواند به مقابله با بيماري هاي مختلف کمک کند.
در کنار داروهايي که توسط پزشک براي درمان يک بيماري تجويز مي شوند، راه حل هاي طبيعي مختلفي نيز براي مقابله با بيماري ها وجود دارند که در برخي موارد ضرر کمتري براي سلامت کلي بدن انسان در مقايسه با داروهاي شيميايي دارند.
ترکيب شگفت انگيز سير، عسل و سرکه سيب يکي از اين روش هاي درماني طبيعي است که مي تواند به مقابله با بيماري هاي مختلف کمک کند. اين ترکيب طبيعي خطري براي انسان ايجاد نمي کند و استفاده از آن امن محسوب مي شود.
اين ترکيب قدرتمند مي تواند به تقويت سيستم ايمني، کاهش فشار خون و سطوح کلسترول بد کمک کند. همچنين از آن مي توان در درمان درد مفاصل، آرتريت، نقرس، سرماخوردگي و عفونت ها نيز بهره برد.

مواد تشکيل دهنده:
10 حبه سير
يک فنجان سرکه سيب
يک فنجان عسل

دستورالعمل:
ابتدا حبه هاي سير را پوست کنده و آنها را در دستگاه مخلوط کن مخلوط کنيد. سپس عسل و سرکه سيب را به سير اضافه کرده و با دور تند دستگاه به مدت 15 ثانيه همه مواد را با هم ترکيب کنيد. پس از آماده شدن، اين ترکيب را در يک ظرف شيشه اي ريخته و به مدت 5 روز در يخچال نگهداري کنيد.

نحوه استفاده:
پس از آن که صبح از خواب بيدار شديد، دو قاشق چايخوري از اين ترکيب را پيش از صبحانه مصرف کنيد. البته آن را به صورت مستقيم مصرف نکنيد و در يک ليوان آب مخلوط کنيد تا بر قدرت اثر آن افزوده شود.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: