جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: شنبه، 19 فروردين 1396     
خبر خوش تشكري هاشمي براي كاركنان شهرداري تهران:
چتر حمايت درماني براي همه كاركنان مديريت شهري

به گزارش گروه آموزش و فرهنگ سازی تهرانی نیوز؛تعاوني اعتباري كاركنان سازمان بازنشستگي شهرداري تهران با حضور معاون توسعه منابع انساني شهرداري تهران آغاز به كار نمود.

 

 سيدجعفر تشكري هاشمي در جمع مديران و كاركنان سازمان بازنشستگي شهرداري تهران با اشاره به تلاش هاي انجام شده براي تأمين مسكن كاركنان، تبديل وضعيت استخدامي و ارتقاي امنيت شغلي، پوشش درماني و بيمه كاركنان و آغاز به كار تعاوني اعتباري كاركنان اين سازمان را اقدامي ماندگار در جهت حمايت مالي و اقتصادي از همكاران بازنشسته توصيف كرد.

به گفته معاون شهردار تهران، تدابير و  تمهیدات لازم در خصوص عضویت کارکنان شاغل واجد شرایط در تعاونی های مسکن صورت گرفته است.

معاون توسعه منابع انساني شهرداري تهران در ادامه از تلاش براي جبران پرداخت هزينه هاي درماني همكاران بيمه شده تأمين اجتماعي و شهرداري تهران خبر داد و افزود: سال گذشته، امکان حمایت درمانی از كاركناني که از خدمات تامین اجتماعی استفاده می کنند، فراهم شد.

وي با تاكيد بر اين كه آن بخش از نیازهای درمانی همکاران که تحت پوشش تامین اجتماعی نبوده یا تعرفه های مربوطه به گونه ای است که بار مالی بر دوش افراد تحت پوشش می گذارد، از سوی شهرداری تأمین و پرداخت

مي شود، خاطرنشان كرد: این اقدام ارزشمند در جهت توسعه خدمات درماني و بيمه اي و عدالت محوري بين همكاران صورت گرفته است.

وي همچنين از افتتاح بيمارستان كاركنان شهرداري تهران در آينده نزديك خبر داد و گفت: در كنار تمامي درمانگاه هاي مناطق مختلف شهرداري تهران، اين بيمارستان خدمات تخصصي و درماني و پزشكي را براي همكاران پر تلاش و خانواده هاي آنان عهده دار خواهد بود.

تشكري هاشمي در ادامه نامگذاري سال جديد توسط رهبر معظم انقلاب به عنوان "اقتصاد مقاومتي؛ توليد - اشتغال" را يادآور شد و گفت: اگر عاشق مردم و كشور هستيم، همگي بايد بيش از گذشته دغدغه توليد و اشتغال داشته باشيم و براي تحقق اين مهم در هر شغل و مسؤوليتي كه هستيم، كار و تلاش كنيم.

مديرعامل سازمان بازنشستگي شهرداري تهران نيز در سخناني دريافت دو نشان ملي در سال گذشته توسط اين سازمان را از موفقيت ها و افتخارات مديريت شهري پايتخت دانست و گفت: اكنون با سرمايه گذاري خود كاركنان، شاهد آغاز به كار تعاوني اعتباري كاركنان سازمان بازنشستگي هستيم، دو واقع گام ديگري در جهت حمايت مالي و اقتصادي از همكاران خود برداشته ايم.

مصطفي منتظرالمهدي همچنين ابراز اميدواري نمود در آينده نزديك با توسعه سرمايه اين تعاوني، ساير كاركنان شهرداري تهران نيز از تسهيلات وام و حمايت هاي مالي آن بهره مند شوند.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: