جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: شنبه، 19 فروردين 1396     
شهردار منطقه 7 خبر داد؛
اجرای طرح فوریتی آسفالت ریزی و لکه گیری محلات و معابر منطقه

به گزارش گروه عمران شهری تهرانی نیوز؛شهردار منطقه 7 از اجرای طرح فوریتی آسفالت ریزی و لکه گیری با تاکید بر لکه گیری معابر هم مرز یا همجوار با مناطق مجاور ، معابر اصلی و شریانی خبر داد.

دکتر سعید طلوعی با اعلام این مطلب افزود: عملیات آسفالت ریزی معابر و محلات این منطقه به منظور رفاه حال شهروندان و همچنین تسهیل در امر تردد وسایل نقلیه انجام می شود که با اجرای این پروژه  شاهد ساماندهی و بهسازی بسیاری از معابر و محلات این منطقه خواهیم بود.

به گفته وی این طرح به منظور فراهم نمودن شرایط مساعد در گذرگاه ها برای شهروندان و برطرف کردن نقائص و معایب عمرانی معابر با تلاش شبانه روزی همکاران معاونت فنی و عمران اجرا می شود.

شهردار منطقه 7 با اشاره به اینکه اجرای برنامه های عمرانی وخدماتی اعم از روکش آسفالت، ترمیم نوارهای حفاری، رفع نقاط آبگیر، مرمت پلهای فلزی، هم سطح سازی دریچه ها و... از اولویت های اجرایی منطقه است، خاطرنشان کرد: تمام خیابان ها و محلات  محدوده منطقه که نیاز به ترمیم و یا روکش آسفالت دارند، شناسایی و عملیات ترمیم و روکش آسفالت در این نقاط اجرا می شود.

وی تاکید کرد: در برنامه ریزیهای بعمل آمده سعی برآن شده با طرحی وسیع تمام کوچه و پس کوچه  های محدوده منطقه نیز که در فصل بارندگی و برف دچار مشکلات عدیده ای شده اند لکه گیری و آسفالت اساسی شود.

دکتر طلوعی با اشاره به عملکرد معاونت فنی و عمران در سال 95، تصریح کرد: احداث سرای محله بهار، مجتمع فرهنگی ورزشی شهید توکلی، مسجد حسینی، مسجد شریفیه، مسجد علی ابن ابیطالب (ع)، مجموعه ورزشی مردوشت، اسکان کارگری، سوله بازیافت، احداث ساختمان و محوطه سازی موتوری سنگین، مسجد دانشگاه خوارزمی، احداث ساختمان همراه سرا، مرمت و بازسازی کانال خیابان معلم، بهسازی و مناسب سازی بوستان شهید نیاکی ویژه معلولان و نابینایان و احداث مخزن بتنی از جمله اقدامات شاخص معاونت فنی و عمران منطقه در سال گذشته بوده است.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: