جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: شنبه، 19 فروردين 1396     
نورپردازی حاشیه سبز بزرگراه های مواصلاتی جنوب شهر

به گزارش اخبار مناطق 22گانه تهرانی نیوز؛معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه 19 گفت: حاشیه سبز بزرگراه های خلیج فارس و تندگویان برای افزایش زیبایی بصری این معابر نورپردازی شد. 

مهرداد زنگنه فر با اعلام این مطلب گفت: این اقدام در حیطه فعالیتهای اداره زیباسازی منطقه قرار دارد که درهمین راستا نیز حاشیه جنگل کاری جنب اتوبان خلیج فارس با استفاده از ریسه های آبشاری نورپردازی و تزیین شد.

همچنین این فعالیت با نصب 20 پایه چراغ 6 متری در حاشیه فضای سبز بزرگراه تندگویان از محل درب ورودی میدان تره بار تا ابتدای بزرگراه آزادگان انجام شد.

زنگنه فر یکی از اقدامات در حال اجرای این حوزه را تأمین تجهیزات برج های نوری رمپ و لوپ های پل شهید کاظمی و صنیع خانی اعلام کرد وافزود: در مجموع 12 برج نوری در این معابر وجود دارد که در مرحله تأمین تجهیزات این برج ها جهت ایجاد روشنایی رمپ و لوپ ها هستیم.

وی در ادامه به اجرای طرح نورپردازی بلوار یادگار امام (ره) اشاره کرد و ادامه داد: به منظور رفع نواقص روشنایی بلوار جدید الاحداث یادگار امام (ره) فعالیت نورپردازی بطول به یک کیلومتر در این بلوار اجرا و با این اقدام کل محور روشن و امنیت کامل برای شهروندان ایجاد خواهد شد.

معاون شهردار منطقه در ادامه فعالیتهای زیباسازی معابر و نمای شهری اظهار کرد: اجرای طرح باتیس به منظور ایجاد جداره و آرامش بصری در خیابان شهید عزتی ناحیه 5 در حال اجرا است که پیش بینی می شود تا اواخر فروردین به اتمام برسد.

به گفته این مسئول در مجموع 2 هزار متر مربع طراحی باتیس طی سال گذشته در معابر عمومی این منطقه اجرا شده است.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: