جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: پنجشنبه، 17 فروردين 1396     
سامسونگ توليد گلکسي اس 8 پلاس را افزايش داد

 زوميت/ سامسونگ با توجه به بازخورد اوليه از پيش‌فروش پرچم‌داران خود، نرخ توليد گلکسي اس 8 پلاس، نسخه با نمايشگر بزرگ‌تر را افزايش داده است.
گوشي‌هاي پرچم‌دار جديد سامسونگ در دو نسخه معرفي شده‌اند. گلکسي اس 8 نمايشگري ۵.۸ اينچي دارد و نسخه بزرگ‌تر با نام گلکسي اس 8 پلاس داراي نمايشگري ۶.۲ اينچي است. سامسونگ برنامه پيش‌سفارش محصولات جديد خود را از هفتم آوريل شروع کرده تا درنهايت، در تاريخ ۲۱ آوريل شاهد عرضه رسمي اين محصول به بازار‌هاي جهاني باشيم.

بر اساس منابعي که نام آن‌ها ذکر نشده است، سامسونگ توليد گلکسي اس 8 پلاس را از ۴۰ به ۴۵ درصد از کل خروجي توليدي که در ميانه ماه مارچ ثبت شده بود، افزايش داده است.

اين گزارش تازه منتشرشده، همچنين اشاره کرده که سامسونگ قرار است نرخ توليد اين گوشي را تا زمان معرفي رسمي، يعني اوايل ماه آينده ميلادي، همچنان افزايش دهد. يکي از ويژگي‌هاي اصلي گلکسي اس 8 پلاس نمايشگر بسيار بزرگي است که حالا به لطف خميده شدن و حذف دکمه خانگي، بيشتر از هميشه خودنمايي مي‌کند.

سال پيش نيز نسخه بزرگ‌تر از S7 با نمايشگر خميده در ابتداي مراحل توليد تنها ۳۰ درصد از نرخ توليد دو پرچم‌دار سامسونگ را در اختيار داشت؛ اما براساس تقاضاي بازار اين نرخ تا انتهاي سال به ۷۰ درصد از کل توليدي پرچم‌داران سامسونگ افزايش پيدا کرد.

با توجه به اينکه برخي از اجزاي کليدي دو مدل پرچم‌دار جديد سامسونگ مانند ماژول‌هاي دوربين، با يکديگر فرق دارند؛ اين تصميم احتمالا بر توليدکنندگان نيز تأثير خواهد گذاشت. پيش از اين نيز گزارش شده بود که سامسونگ نرخ توليد اوليه S8 را دو برابر پرچم‌دار سال قبل خود کرده و آن را تا ۲۰ ميليون واحد افزايش داده است.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: