جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: چهارشنبه، 16 فروردين 1396     
درختان چنار مسیر اصلی بوستان شهید نیاکی نورپردازی شد

به گزارش اخبار مناطق 22گانه تهرانی نیوز؛شهردار منطقه 7 از نورپردازی درختان چنار مسیر اصلی بوستان شهید نیاکی با هدف زیبایی بصری ، بهبود منظر شهری و همچنین افزایش رضایت شهروندان خبر داد.

دکتر سعید طلوعی با اعلام این مطلب افزود: تعداد 355 عدد پرژکتور دفنی با تنوع رنگ و پرتاب نور بالا در فواصل منظم در مسیر های اصلی این بوستان جانمایی و نصب شده است.

وی در ادامه با اشاره به نورپردازی پل سبلان در این منطقه، تصریح کرد: به منظور افزایش روشنایی در نقاط بی دفاع حاشیه بزرگراه امام علی (ع) و خیابان سبلان، دیواره زیرین پل شهدای سبلان به متراژ یکهزار و 100 متر نوار نئوفلکسی در فواصل منظم نصب شد.

شهردار منطقه 7 خاطرنشان کرد: نور به عنوان يكي از اصلي ترين عناصر منظر شهري محسوب می شود که نقش تعیین کننده ای در تأمين امنيت شهر و سیما و منظر شهری ایفا می کند.

وی با تاکید بر اینکه پروژه نورپردازی با هدف ارتقاء زیبایی منظر شهر و بهبود وضعیت نمای پل‌ها به ویژه هنگام شب انجام شد، افزود: ارتقای کیفیت بصری در شهر، ایجاد جلوه های ویژه با نور، تفاوت چشم انداز شهر در روز و شب، زنده نگه داشتن فضاهای شهری، افزایش ضریب حس اطمینان و کاهش جرایم از جمله اهداف مهم هنر نورپردازی است که در این طرح مدنظر قرار گرفته است.

دکتر طلوعی با بیان این مطلب که نورپردازی ها علاوه بر تامین نیازهای تزئینی شهر در فراهم آوردن محیط بصری زیبا و توام با امنیت تاثیرگذار هستند، بیان کرد: از دیگر مباحثی که می توان آن را از برآیندهای کاربردی نورپردازی قلمداد کرد، هویت بخشی به سیماي شهر در شب است..

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: