جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: چهارشنبه، 16 فروردين 1396     
مدیرعامل سازمان خدمات اجتماعی عنوان کرد
باید به شهر آرامش هدیه کرد

به گزارش گروه آموزش و فرهنگ سازی تهرانی نیوز؛مدیرعامل سازمان خدمات اجتماعی توجه به خدمات اجتماعی و ارائه بهتر این خدمات را سبب آرامش شهر دانست.

قدیمی ضمن تقدیر از توجه شهردار محترم تهران و اعضای شورای اسلامی شهر در خصوص توجه به مسئله خدمات اجتماعی، افزایش 40 درصدی بودجه در حوزه‌های خدمات اجتماعی را نشان‌دهنده توجه ویژه مدیریت شهری به این حوزه دانست.

 

قدیمی در ادامه ضمن تأکید بر استفاده بهینه و توجه به ظرفیت‌های موجود در مناطق و سازمان‌ها، ایجاد هم‌افزایی در ارائه خدمات اجتماعی به شهروندان را در سطح شهرداری تهران متذکر شد و عنوان نمود باید با توجه به توانمندی‌های موجود در سطح شهر اعم از صنعتگران، بازرگانان و اصناف خدماتی برای ارائه خدمات داوطلبانه و اجتماعی به محرومین و آسیب دیدگان شهر برنامه‌ریزی دقیق و مستمر انجام دهیم تا بتوانیم برای مرتفع نمودن دغدغه‌ها و آلام آسیب دیدگان و نیازمندان خدمات اجتماعی این شهر گامی مؤثر و مثمر ثمر برداریم.

مدیرعامل سازمان خدمات اجتماعی افزایش 40 درصدی بودجه در حوزه آسیب‌های اجتماعی را نشان از توجه ویژه مدیریت شهری در راستای دغدغه مقام معظم رهبری در این حوزه دانست و تلاش همه‌جانبه را در جهت سیاست‌گذاری و اجرای طرح‌های مؤثر و اجرایی در این زمینه را از معاونت تخصصی حمایت‌های اجتماعی خواستار شد.

قدیمی با اشاره به موضوع مسئولیت اجتماعی و کار داوطلبانه، استفاده از ظرفیت‌های موجود در شهر و مجموعه شهرداری را یکی از عوامل موفقیت این موضوع دانست و با اشاره به اقدامات سازمان در سال گذشته از قبل برنامه فجر مهربانی که نوعی کار داوطلبانه در سطح مدیران شهرداری تهران بوده، تلاش در جهت افزایش این قبیل فعالیت‌های را یکی از اهداف امسال معاونت رفاه و مشارکت‌های اجتماعی دانست. وی افزایش 40 درصدی بودجه در این حوزه با مضامین آموزش و ترویج را یکی از مهم‌ترین اقدامات شهرداری و شورای اسلامی شهر در راستای ترویج فعالیت‌های مسئولیت اجتماعی و ترویج کار داوطلبانه عنوان نمود.

مدیرعامل سازمان خدمات اجتماعی با اشاره به شعار سال جدید که مبتنی بر اشتغال است، عنوان کرد تنها سازمانی که متولی اشتغال در شهرداری تهران است، سازمان خدمات اجتماعی است که با مجموعه کارآفرینان شهر تهران در ارتباط مستقیم بوده و تلاش‌های مؤثری در این حوزه داشته و در سال جدید نیز با تشکیل ستاد اشتغال و کارآفرینی فعالیت‌های زیادی پیشرو خواهد داشت..

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: