جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: سه شنبه، 15 فروردين 1396     
ثبت 998 پیام در سامانه نظارت همگانی منطقه 19 طی سال گذشته

به گزارش اخبار مناطق 22گانه تهرانی نیوز؛مسئول سامانه نظارت همگانی 1888 منطقه 19 گفت: سال گذشته 998 پیام توسط شهروندان این منطقه در سامانه 1888 منطقه ثبت شد.

 

نعمت احمدی با اعلام این مطلب گفت: 86 درصد پیامهای سال 95 مورد رسیدگی قرار گرفته و  14 درصد پیامها نیز به دلیل زمانبر بودن در برنامه کاری این شهرداری قرار گرفته است.

این مسئول حیطه عملکرد بیشترین پیامهای این سامانه را در حوزه های خدمات شهری، اجتماعی وفرهنگی و شهرسازی و معماری اعلام کرد.

به گفته احمدی سد معبر دست فروشان، پرداخت حقوق کارگران وتغییرکاربری بیشترین موضوعات پیامهای ثبت شده در این سامانه محسوب می شود.

وی خاطرنشان کرد: اینترنت، تلفن، پست الکترونیک، صندوق دریافت نظرات، سرویس پیام کوتاه (30001888)، جلسات ارتباط مستقیم با مسئولان، صندوق پستی و نمابر از راه های دریافت نظرات، انتقادات، پیشنهادات و شکایات شهروندان است.

احمدی در بخش دیگری مشارکت اهالی را باعث افزایش کیفیت خدمات شهری دانست و گفت: یکی از اهداف این سامانه رسیدگی به پیامهای ثبت شده در کوتاه ترین زمان ممکن است و در همین راستا ناظران افتخاری با انتقال پیامهای خود به این سامانه کمک بسزایی به روند رفع مشکلات می کنند.

وی با اشاره به عضویت 1700 ناظر افتخاری در سامانه 1888 این منطقه اظهار کرد: ناظران در زمان تماس بدون اتلاف وقت به اپراتور ویژه وصل می شوند و می توانند پس از اعلام کد نظارتی خود پیام را در سامانه ثبت کنند.  ضمن اینکه رسیدگی به پیامهای آنها در اولویت کاری قرار می گیرد.

گفتنی است ثبت اینترنتی پیام ها توسط شهروندان این منطقه، بیشترین آمار ارتباط با سامانه 1888 را در سال گذشته به خود اختصاص داده است.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: