جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: سه شنبه، 15 فروردين 1396     
خدمت‌رسانی هیچ‌وقت تعطیل نیست، رنگ و بویش نوروزی‌تر است

به گزارش گروه آموزش و فرهنگ سازی تهرانی نیوز؛مدیرعامل سازمان خدمات اجتماعی از بازدیدهای مستمر از سامان سراها،مدد سراها و کمپ‌ها توسط معاونین و مدیران ارشد سازمان خدمات اجتماعی در قالب طرح استقبال از بهار و ایام نوروز خبر داد.

رضا قدیمی با اشاره به اینکه خدمت‌رسانی به آسیب دیدگان و از آسیب رها شدگان هیچ‌وقت تعطیل نیست، گفت ه این بازدیدها همیشگی بوده و در طرح استقبال از بهار ، رنگ و بویش نوروزی‌تر می‌شود. 

 

قدیمی در این خصوص افزود طی اجرای این طرح که از تاریخ ۲۵ اسفندماه سال گذشته آغازشده معاونین و مدیران ارشد سازمان به‌طور مستمر و برنامه‌ریزی‌شده از سامان سراها،مدد سراها و کمپ‌ها بازدید به عمل می‌آورند و با توجه به اینکه اقشار ساکن در این اماکن افراد به‌دوراز خانواده هستند، سعی شده تا حال و هوای این ایام و مراسم‌ها و جشن‌های عمومی در این مکان‌ها برگزار شود تا این افراد نیز از این جشن و شادی‌ها بهره‌مند شوند. 

وی به برگزاری جشن چهارشنبه آخر سال (چهارشنبه‌سوری)، طبخ و توزیع سبزی‌پلو با ماهی برای مددجویان، برگزاری جشن سال‌تحویل و آغاز نوروز و دیگر برنامه‌های تفریحی و شادمانه با حضور معاونین و مدیران ارشد سازمان خدمات اجتماعی در این اماکن خبر داد.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: