جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: سه شنبه، 15 فروردين 1396     
دو ميوه اي که براي مردم خيلي گران تمام شد

مهر/ رئيس اتحاديه ميوه و سبزي نرخ جديد انواع ميوه را در بازار اعلام کرد و گفت: در ايام نوروز سيب درختي و موز با قيمت‌هاي بالا به مصرف کنندگان عرضه شد و نظارتي وجود نداشت.

سيد حسين مهاجران با بيان اينکه قيمت پرتقال وارداتي و داخلي با کيفيت ۸۰۰۰ تومان است، اظهارداشت: پرتقال‌هاي وارداتي قاچاق هستند که توزيع کنندگان با ترفندهاي گوناگون آنها را عرضه مي‌کنند و اين مساله از چشم بازرسان پنهان مي‌ماند. 

وي اضافه کرد: قيمت پرتقال شمال باکيفيت و آبدار نيز بالاي ۵۰۰۰ تومان است، والنسياي جنوب نيز قيمتي بين ۶۰۰۰ تا ۶۵۰۰ تومان دارد. 

رئيس اتحاديه ميوه و سبزي با اشاره به اينکه در ايام عيد هرکيلوگرم سيب درختي که نرخ تمام شده آن بين ۱۹۰۰ تا ۲۰۰۰ تومان بود با قيمت ۵۰۰۰ تا ۷۰۰۰ تومان به مردم فروخته شد، گفت: درحال حاضر نيز قيمت سيب تفاوت چنداني در بازار نکرده است. 

مهاجران با بيان اينکه قيمت جهاني موز بين ۳۱۰۰ تا ۳۲۰۰ تومان است، افزود: در طول سال گذشته اين ميوه به نرخ ۳۵۰۰ تومان به فروش مي‌رفت که هم براي واردکنندگان و هم براي مصرف کنندگان قيمت خوبي بود اما يک ماه مانده به عيد نرخ اين ميوه به ۴۵۰۰ تومان و در طول ايام نوروز تا ۶۵۰۰ تومان هم رسيد به عبارتي عرضه کنندگان سيب و موز ضربه زيادي به مصرف کنندگان در ايام نوروز وارد کردند.

وي ادامه داد: هم اکنون قيمت موز در بازار بين ۵۵۰۰ تا ۶۰۰۰ تومان است. 

مهاجران قيمت خيار گلخانه را نيز بين ۲۵۰۰ تا ۳۵۰۰ تومان و خيار بوته‌اي را بين ۱۵۰۰تا ۲۵۰۰ تومان اعلام کرد. 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: