جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: دوشنبه، 14 فروردين 1396     
برگزاری کلاسهای بهاره گل و گیاه و برنامه بوستانگردی در منطقه19

به گزارش اخبار مناطق 22 گانه تهرانی نیوز ،مهرداد زنگنه فر با بیان این خبر گفت: این کلاسها ضمن تشکیل در مراکز آموزش و مشاوره گل و گیاه شهرداری منطقه شامل مراکز ابوریحان، شریعتی و شهربانو در اماکن عمومی از جمله پایگاه های بسیج و بهداشت، سراهای محلات، مساجد و مدارس سطح منطقه نیز برگزار می شود.

وی افزود: دوره های آموزشی شامل سبزیکاری، گل های فصلی، درخت و درختچه، پرورش توت فرنگی، گیاهان دارویی، معرفی آفات و بیماری های گیاهی، تراریوم، پرورش قارچ خوراکی و ورمی کمپوست است ضمن اینکه اردوهای آموزشی و برنامه بوستانگردی نیز به شکل ماهانه ویژه شرکت کنندگان در کلاسها برگزار خواهد شد.
به گفته زنگنه فر کلاسها از شنبه 26 فروردین آغاز می شود و شهروندان می توانند روزانه ساعت 10 صبح به مراکز گل و گیاه مراجعه و از آموزشها بهره مند شوند.


این مسئول همچنین بیان کرد شهروندان منطقه می توانند از خدمات مشاروه گیاه پزشکی نیز در طول سال بهره مند شوند. در همین راستا نیاز است با تماس تلفنی از طریق شماره های 55843300 (مرکز ابوریحان)، 55852121(مرکز شریعتی) و 55460877 (مرکز شهربانو) و یا مراجعه حضوری به این مراکز سؤالات خود را مطرح کنند.
زنگنه فر همچنین به ارائه آموزشهای کاشت گل و گیاه در روز طبیعت اشاره و بیان کرد: همزمان با 13 فروردین غرفه ای به منظور ارائه آموزش های گل و گیاه و مشاوره گیاه پزشکی همراه با توزیع بروشور در بوستان ولایت برپا شد.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: