جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: دوشنبه، 5 اسفند 1392     
آرم طرح ترافیک 93 این هفته رونمایی می شود

به گزارش شهرداری نیوز ، معاون صدور آرم طرح ترافیک شهرداری تهران ضمن بیان اینکه مهلت ارائه مدارک افرادی که در زمان تعیین شده به سایت مراجعه و ثبت نام نموده اند به اتمام رسیده است تصریح کرد: 30 بهمن ماه آخرین مهلت برای ارائه مدارک ثبت نام کنندگان آرم طرح ترافیک سالانه 93 بود .

غلامحسین زمان آبادی از ثبت نام طرح ترافیک سهمیه بگیران خبر داد و اظهار داشت : هم اکنون واجدان شرایط دریافت آرم طرح ترافیک سهمیه که به هر دلیل نتوانستند در زمان تعیین شده برای دریافت آرم طرح ترافیک ثبت نام کنند می توانند بدین منظور به سایت مراجعه نمایند .

وی در ادامه این مطلب با تاکید بر این امر که ثبت نام طرح ترافیک سالانه به معنی دریافت آرم نیست اذعان داشت : در حال حاضر تنها سهمیه بگیران می توانند با ثبت نام در سری جدید ، آرم طرح ترافیک دریافت کنند در غیر اینصورت افرادی که دارای سهمیه نیستند حتی چنانچه وارد سایت شده و ثبت نام نمایند آرم طرح ترافیک دریافت نخواهند کرد.

به گفته معاون صدور آرم طرح ترافیک شهرداری تهران سهمیه بگیران به محض وارد نمودن اطلاعات خود به سایت مربوطه مورد بررسی قرار می گیرند و آرم طرح ترافیک آنها به چاپ خواهد رسید .

در خصوص رونمایی از آرم طرح ترافیک سالانه 93 عنوان کرد : چاپ آرم های طرح ترافیک سالانه 93 در طول هفته جاری انجام و به اتمام خواهد رسید سپس برنامه ای به منظور رونمایی از این آرم در همین هفته صورت خواهد گرفت .

غلامحسین زمان آبادی در ادامه سخنان خود با اشاره به توزیع آرم طرح ترافیک سالانه 93 گفت : انتظار می رود در اواخر هفته جاری توزیع آرم های طرح ترافیک سالانه 93  آغاز گردد و افراد ثبت نام شده بتوانند به منظور دریافت آرم ، به دفاتری که مدارک خود را ارائه نموده اند مراجعه کنند .

معاون صدور آرم طرح ترافیک شهرداری تهران در انتها گفت : تعداد آرم های طرح ترافیک سالانه 97 هزار و 200 است و 15 هزار آرم نیز به صورت روزانه توزیع خواهد شد . 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: