جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: سه شنبه، 8 فروردين 1396     
اجرای حجم های بهاری در پل های عابرپیاده منطقه دو

به گزارش گروه محیط زیست تهرانی نیوز؛معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه  دو از آذین بندی و اجرای طرح های نو در پل های عابر پیاده در منطقه 2 خبر داد.

 علیرضا جعفری با اعلام این خبر گفت : همزمان با آغاز  سال جدید و در راستای فعالیت‌های استقبال از بهار ۹۶، مطابق سنوات  گذشته زیباسازی سیما و منظر شهری در دستور کار اداره زیباسازی منطقه قرار گرفته‌است و اجرای حجم های بهاری در پل عابرپیاده ایثارگران واقع در بزرگراه یادگار امام(ره) انجام شده است.

 

جعفری با بیان اینکه پاک کردن چهره شهر از آلودگی های بصری، هدیه بهاری اداره زیباسازی شهرداری منطقه 2 به شهروندان جهت قدردانی از آنها می باشد، عنوان کرد: این اداره با همکاری سازمان زیباسازی شهرداری تهران با برنامه ریزی های مختلف در قالب اجرای طرح استقبال از بهار اقدام به نصب المان های نوروزی، رنگ آمیزی جداره ها، رنگ آمیزی جداول، رنگ آمیزی پایه استندهای سازمانی، حذف زوائد فیزیکی از سطح منطقه و آرام نمودن سیمای بصری کرده است. 

معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه تصریح کرد: با هدف ترددی ایمن برای شهروندان و ارتقا سطح کیفی خدمات ارائه شده، سقف های پلی کربنات، پله برقی و آسانسورهای پل‌های عابر پیاده مکانیزه و نرده‌های پل‌های غیرمکانیزه سطح شهر بهسازی و بازپیرایی می‌شوند. 

جعفری در پایان خاطر نشان کرد: همچنین با توجه به ضرورت روشنایی پل‌های عابر پیاده در طول شب و افزایش امنیت شهروندان، خاموشی تمام پل‌ها رفع خواهند شد. 

حذف زواید فیزیکی از سطح معابر منطقه 2 

معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه دو  از ساماندهی و حذف زواید فیزیکی از سطح معابر منطقه خبر داد و گفت: در آستانه سال جدید و استقبال هرچه شایسته تر از بهار 96 ، معابر با حذف زواید فیزیکی ایمن سازی می شود.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: