جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: دوشنبه، 7 فروردين 1396     
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد:
ستاد گردشگری تهران، ابزاری برای رونق تهرانگردی

به گزارش گروه نگاه پارلمان به شهر تهرانی نیوز؛نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: تهران ظرفیت های متعدد و متنوعی در حوزه گردشگری دارد و ستاد گردشگری ابزاری است که به رونق گردشگری شهر کمک می کند.

پروانه مافی بابیان این مطلب اظهارکرد: فعالیت های ستادی و اجرایی در حوزه گردشگری زمینه را برای بروز ظرفیت های متعدد و متنوع تهران در این حوزه‌ فراهم می کند و  بر این اساس اقدامات ستاد گردشگری می تواند به رونق تهرانگردی کمک کند. 

وی افزود: کارآمد بودن، اثربخشی و به طور کلی بهره وریِ فعالیت های ستاد گردشگری، نیازمند توجه به هماهنگی میان بخش های فعال در حوزه‌ گردشگری شهرداری تهران است.

این نماینده مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: مجموعه‌ برج میلاد، مجموعه‌ اراضی عباس آباد، سازمان فرهنگی هنری، شرکت توسعه فضاهای فرهنگی و سایر بخش های سازمانی باید با ستاد گردشگری هماهنگ بوده و تحت یک فرماندهی واحد عمل کنند. 

مافی عنوان کرد: سایر نهادها اعم از خصوصی و عمومی از جمله شرکت های گردشگری و ارائه دهنده‌ تور، اداره کل میراث فرهنگی و گردشگری استان تهران نیز باید در این زمینه هماهنگ با یکدیگر فعالیت کنند و این مستلزم  همکاری کامل با این بخش ها، تقسیم کار و وظایف در این سازمان هاست . 

 وی در پایان گفت:  استفاده از نظرات و تجربیات متخصصان دانشگاهی و اجرایی در حوزه‌ گردشگری، امری ضروری  محسوب می شود  و بر این اساس فعالیت ستاد گردشگری شهرداری تهران با قدمت دو ساله، زمانی  اثر بخش است که به طور مستمر از مشاوره و نظرات کارشناسی استفاده شود.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: