جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: دوشنبه، 7 فروردين 1396     
به مناسبت عید نوروز اجرا شد :
آذین بندی و زیباسازی معابر سطح منطقه 2

به گزارش اخبار مناطق 22گانه تهرانی نیوز؛ معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه 2 با بیان اینکه  آذین بندی و آراستگی معابر سطح منطقه 2 به مناسبت عید نوروز سال 1396 اجرا شده است، گفت: تمهیدات و اقدامات پیش بینی شده توسط اداره زیباسازی منطقه به مناسبت استقبال از بهار سال 1396  با آذین بندی و آراستگی معابر سطح منطقه دو همزمان با سال نو ادامه دارد .

 

 علی جعفری  با اعلام این خبر ادامه داد: به منظور ارائه خدمات مطلوب به شهروندان و با هدف ایجاد شادابی و نشاط و حال و هوای نوروز ،اداره زیباسازی شهرداری منطقه دو  نسبت به فضاسازی و آذین بندی سطح منطقه 2 برای هر چه باشکوهتر برگزار شدن عید نوروز باستانی اقدام نموده است. 

جعفری در ادامه افزود : طرح آذین بندی و آراستگی معابر سطح شهر با نصب 1960 تخته پرچم اهتزازی با طرح بهاری بر روی عرشه پل های غیر هم سطح و هم سطح و نصب  20هزارمترطول ریسه های پارچه ای در میادین و معابر اصلی و فرعی اجرا شد.  

 

معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه در پایان ضمن عرض تبریک به مناسبت فرا رسیدن بهار سال 1396 و عید نوروز باستانی به کلیه شهروندان و  آرزوی سال خوب و خوش و سرشار از برکت، موفقیت، معنویت، شادابی و سلامتی برای ملت شریف ایران گفت : امیدواریم اجرای اینگونه اقدامات بتواند رضایت خاطر شهروندان را جلب نماید.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: