جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: چهارشنبه، 2 فروردين 1396     
تأکید رهبری بر گسترش و تقویت راهیان‌نور

 

جانشین ستاد مرکزی راهیان نور گفت: حضور کم‌نظیر و بی‌نظیر مردم شریف ما در کاروان‌های راهیان نور فضای معطری ایجاد کرده است و در واقع امروز زائران شهدا در این معامله با خدا شریک شده‌اند و برای خود سهم‌خواهی می‌کنند.


خبرگزاری فارس: به نقل از ستاد خبری راهیان نور، سردار علی فضلی در حاشیه بازدید از یادمان طلائیه اظهار کرد: خداوند را شاکر هستیم که در آستانه تحویل سال این توفیق نصیب ما شد تا در قدمگاه شهیدان عزیزمان و دژ رزمگاه رزمندگان اسلام، یادمان طلائیه حضور پیدا بکنیم.

وی ادامه داد: حضور کم‌نظیر و بی‌نظیر مردم شریف ما در کاروان‌های راهیان نور فضای معطری ایجاد کرده است و در واقع امروز زائران شهدا در این معامله با خدا شریک شده‌اند و برای خود سهم‌خواهی می‌کنند؛ خداوند را شاکر هستیم از اینکه بستری آماده شده و امکان آمدن مردم به سرزمین نور فراهم شده است.

جانشین ستاد مرکزی راهیان نور با اشاره به حضور زائران راهیان نور از کشورهای مختلف، اضافه کرد: زائرینی از اقصی نقاط گیتی در این مناطق حضور پیدا می‌کنند. تردید نداشته باشید که آنان هم از این محل مجاهدت و فداکاری‌ها بهره معنوی کامل را می‌برند.

سردار فضلی تبیین کرد: مقام معظم رهبری تأکید فراوانی بر گسترش، تقویت و توسعه بستر راهیان نور داشته‌اند و در تلاش هستیم با همت دست‌اندرکاران راهیان نور منویات مقام معظم رهبری را در میدان عمل پیاده کنیم.

وی گفت: کارهای بزرگی در راهیان نور انجام شده است؛ به عنوان مثال رشد حضور زائران شهدا در این حماسه بزرگ فرهنگی نسبت به سال‌های پیش افزایش چشمگیری داشته است.



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: