جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: پنجشنبه، 26 اسفند 1395     
اعترافات جالب بازيگر سينما در خندوانه/ اشک‌هاي تيموريان در جشن تولدش

 شب گذشته رامبد جوان ميزبان رويا تيموريان بازيگر تئاتر سينما تلويزيون بود.


تيموريان در پاسخ به سئوال جوان در خصوص کودکي خود گفت : سه خواهر بوديم من ته تغاري‌ام اما هيچ وقت لوس نبودم چون خانواده ما نظم و قانون داشت در يک خانواده متوسط اماخوب زندگي ميکرديم.

تيموريان بااشاره به ارتباطش با مردم عنوان کرد: از دوران نوجواني دوست داشتم شغلي داشته باشم که به مردم نزديک باشم. جوان پرشوري بودم و همزمان براي کنکور اطلاع جهان گردي و دانشگاه هنرهاي دراماتيک تئاتر عروسکي قبول شدم و هر دو در ارتباط بامردم بود . در رشتهٔ اولي با مردم خاص ارتباط برقرار مي‌کردم اما در تئاتر عروسکي با بچه‌ها بيشتر ارتباط داشت به سمت رشته دوم رفتم .

وي افزود: در سال اول دانشگاه پيشنهاد تئاتر به من داده شد ،علاقه‌ام افزايش پيدا کرد و بعد از چند تئاتر خياباني براي ادامه تحصيل بازيگري خواندم. شايد به دليل کارهايي که انجام دادم يک آدم جدي خشک به نظر برسم اما منم مثل همه مردم هستم. در صف سنگک مترو مي روم مثل مردم عادي زندگي مي‌کنم.

در بخشي از گفتگو جوان با سئوالاتي که پرسيد اعترافات جالبي از رويا تيموريان گرفت. 

تيموريان در پاسخ به سئوال جوان پيرامون اينکه تا حالا شده ماشيني رو بفروشيد ايراد ماشين به خريدار نگيد"گفت: امکان نداره نگم .

جوان گفت :خيلي راستگو هستيد. تيموريان پاسخ داد: بخدا خيلي اگر مجبور بشم دروغ بگم ميگم بعدا راجع آن صحبت مي‌کنيم.

در ادامه تيموريان در پاسخ به سئوال جوان مبني بر اينکه تا بحال اداي کسي در آورديد، گفت: بله به همين خاطر رامبد خواست در برنامهٔ اجرا کنند و او اداي مسعود رايگان را خيلي هنرمندانه اجرا کرد.

جوان گفت تا حالا شده از کاري اخراج بشيد؟ تيموريان اظهار داشت : خودم از کاري خودم را اخراج کردم اما کسي منو اخراج نکرده است. به. نظر من بخشي از مشکلاتي که ما در اطراف خود مي‌بينيم مامي‌تونيم آن‌ها را برطرف کنيم.

بازيگر «کافه ستاره» درخصوص نقد کردن کار يکديگر در خانواده گفت : زماني که فيلمنامه به ما پيشنهاد مي‌شود مي‌خوانيم و بعد به بقيه خانواده مي‌دهيم تا نظرات خود را بدهند،به اندازه کافي مردم با ما مهربان هستند خودمان حداقل در خانه يکديگررا نقد کنيم تا بتوانيم کار خود را بهتر انجام بدهيم .اما در آخر بعد از نظراتي که دربافت مي‌کنيم هر کسي تصميم خودش را مي‌گيرد.

در ادامه مخاطبان «خندوانه» شاهد برگزاري يک جشن تولد براي رويا تيموريان بودند.

رويا تيموريان با اين اتفاق هيجان زده وچشمان اين بازيگر خيس شد. 

تيموريان ضمن تشکر ازجوان گفت: من سه خاطره در طول اين‌ سال‌ها از تولدهايم دارم. اولي زماني که مادرم هميشه کيک خانگي بزاي ما آماده مي‌کرد دومين جشن تولد زماني بود که دختران من بدون اينکه به من بگويند يرايم جشن گرفتند و همه دوستانم آن جا بودند و امشب هم سومين تولد متفاوت را ديدم.

رويا تيموريان نيز دربخش پاياني قول داد در فيلم يک کارگردان اولي بدون دستمزد بازي کند. 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: