جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: چهارشنبه، 25 اسفند 1395     
شهردار منطقه 19 خبر داد:
استقرار ایستگاه های اطلاع رسانی در 4 معبر ورودی جنوب پایتخت

به گزارش گروه آموزش و فرهنگ سازی تهرانی نیوز؛ 4 ایستگاه اطلاع رسانی به مناسبت نوروز 96 در مبادی ورودی جنوب شهر تهران مستقر می شود.

  پیمان قربانی شهردار منطقه با اعلام این خبر گفت: این ایستگاه ها با هدف راهنمایی و آشنا کردن مسافران با شهر تهران و نقاط تفریحی و گردشگری آن در عوارضی قم، ضلع شمالی حرم مطهر امام خمینی (ره)، ابتدای ورودی بوستان افرا و بوستان ولایت مستقر دایر خواهد شد. 

قربانی درخصوص خدمات ایستگاه های اطلاع رسانی بیان کرد: در این ایستگاه ها علاوه برتوزیع بسته های گردشگری شامل نقشه شهر تهران،اماکن تفریحی و نقاط اسکان مسافران، بلیت های چندکاره برای استفاده از مترو و مراکز تفریحی بین مسافران توزیع می شود.

وی با اشاره به آغاز به کار ایستگاه های اطلاع رسانی از روز جمعه 27 اسفند اظهار کرد: ایستگاه ها تا پایان ایام عید از ساعت 8 صبح تا 18  میزبان مسافران خواهند بود ضمن اینکه استقبال و بدرقه مسافران نوروزی نیز در ایستگاه اطلاع رسانی بوستان ولایت همراه  با اهدای هدیه صورت می گیرد.

قربانی در ادامه از تدارک تورهای تهرانگردی به مناسبت نوروز 96 خبرداد و افزود: شهروندان می توانند برای بهره مندی از تورهای نیم و یک روزه نقاط تفریحی و سیاحتی شهر تهران از طریق سامانه 137 نسبت به ثبت نام تور مورد نظر خود اقدام کنند.

این مسئول ادامه داد: امسال نیز تورهای تهرانگردی ویژه خانواده معظم شهدای دفاع مقدس، شهدای مدافع حرم و آتش نشانان تدارک دیده شده است که به مدت 4 روز طی ایام نوروز به نقاط گردشگری انجام می شود.

همچنین تورهای نیم روزه تهرانگردی خانوده های محروم برای 80 شهروند محلات شهید کاظمی و نعمت آباد در ایام نوروز اجرا خواهد شد.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: