جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: چهارشنبه، 25 اسفند 1395     
برنامه‌هاي نوروزي شبکه نسيم؛ از «خندوانه» و «دورهمي» تا «گپ کوک»

 شبکه نسيم با طراحي و توليد برنامه‌هاي با نشاط ، جذاب و سرگرم‌کننده به استقبال نوروز و آغاز سال ۹۶ مي‌رود.

برنامه‌هاي نوروزي شـبـکـه نسـيـمبه گزارش حوزه راديو تلويزيون گروه فرهنگي باشگاه خبرنگاران جوان؛ شبکه نسيم با طراحي و توليد برنامه هاي با نشاط ، جذاب و سرگرم کننده به استقبال نوروز و آغاز سال ۹۶ مي‌رود.
«خندوانه»، «دورهمي» ، «آب و آتش»، «گپ کوک» ، «کودک شو» ، «ويتامين خ» و ... ويژه برنامه هاي اين ايام است که متناسب با آغاز سال نو روي آنتن مي‌رود.
*جنگ شبانه «خندوانه» ( ويژه نوروز) با اجراي رامبد جوان و با هدف ايجاد نشاط و ارائه شکل صحيح و عمومى از آن ، از يکشنبه تا پنجشنبه ، ساعت 23 با طراحي و توليد بخش‌هاي جديد و جذاب و متناسب با عيد و آداب و سنن نوروزي پخش خواهد شد.

*برنامه «دورهمي» نيز با انجام يکسري تغييرات و با تاکيد بر ديدارها و آداب و رسوم نوروز و با نگاه کلي به خانواده ايراني در نوروز و دورهمي‌هاي نوروزي، روزهاي پنجشنبه از ساعت 21 و جمعه‌ها و شنبه‌ها ، از ساعت 23 از آنتن شبکه نسيم پخش مي‌شود .اجراي اين برنامه مانند سري‌هاي پيشين آن بر عهده مهران مديري است.

*برنامه توليدي ديگر شبکه نسيم در ايام نوروز ، «گپ کوک» است که مجله‌اي تلويزيوني در حوزه موسيقي با تکيه بر ظرفيت‌هاي موجود در عرصه موسيقي کشور شامل گپ و گفت وگو با خوانندگان مورد علاقه مردم و اجرا در همه گونه‌هاي موسيقيايي شامل پاپ ، سنتي و محلي و با مجري گري باربد بابايي ، در ايام عيد نوروز پخش هر شب خواهد داشت.

*همچنين فصل دوم مسابقه مهيج و ميداني «آب و آتش» با طراحي و اجراي بازي‌هاي جذاب و جديد با سه برنامه در طول هفته از ديگر برنامه‌هاي اين شبکه خواهد بود.

*برنامه جديد شبکه نسيم به نام «مسابقه کودک شو» که يک دور همي خانوادگي با حضور کودکان و والدين آنان است و شامل بخش هاي غير رقابتي، طنز و سرگرمي نيز مي‌شود در ايام عيد نوروز رونمايي شده و سه شب در طول هفته پخش مي‌شود. اجراي اين برنامه را پژمان بازغي ، مجري و بازيگر سينما و تلويزيون، بر عهده دارد.

*برنامه «ويتامين خ» که برنامه‌اي ترکيبي است با بخش‌هاي جذاب نوروزي از ديگر برنامه‌هاي در نظر گرفته شده براي اين ايام است.

*سريال تاميني «دي دي - سري جديد» محصول کشور آلمان با دوبله جذاب و جديد با زمان 25 دقيقه اي ، از جمله سريال‌هاي شبکه نسيم در عيد نوروز خواهد بود.

* «سيگنال موجود است» از ديگر برنامه هاي شبکه نسيم است که در ايام نوروز هر شب ساعت 22 پخش مي‌شود.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: