جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: سه شنبه، 24 اسفند 1395     
در آستانه ولادت حضرت فاطمه زهرا (س)
ده هزار متر مربع فرش گل زینت بخش منطقه دو

به گزارش اخبار مناطق 22گانه تهرانی نیوز؛شهردار منطقه دو از اجرا و پهن شدن ده هزار مترمربع فرش های گل در آستانه ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) در سطح منطقه خبر داد.

 

عزیزاله نظری با اعلام این خبر گفت: در آستانه ولادت حضرت فاطمه زهرا(س) در سطح منطقه  فرشهای گل گسترده می شود تا زینت بخش محلات منطقه باشد و این فرشهای گل هدیه مدیریت شهری منطقه به شهروندان در قالب اجرای طرح استقبال از بهار خواهد بود. 

نظری گفت : با توجه به وجود جاذبه های گردشگری منطقه اي و فرا منطقه اي و حضور شهروندان در ایام نوروز در این نقاط ، 15 نقطه از نقاط مختلف منطقه گلهای فصلی فرش شد و شهروندان میتوانند از زیبایی این فرشهای گل بهره مند شوند.

وی افزود: در روزهای آتی و در ادامه طرح استقبال از بهار تعدادنقاط فرش گل در سطح منطقه افزوده خواهد شد و در مجموع این فرش گل به متراژ ده هزار متر مربع برای استقبال از شهروندان در آستانه ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) و نوروز گسترده خواهد شد.

وی گفت :این فرش های گل در بزرگراه های یادگار امام (ره) ، شهید چمران ، شهید همت ، شهید حکیم غرب به شرق ، نیایش ،شهید شیخ فضل اله ، شهید اشرفی اصفهانی و در محورهای اصلی مانند بلوار ایوانک دادمان، تقاطع فرحزادی نیایش ، خیابان بوعلی ، تقاطع پردیسان و یادگار امام (ره) بلوار فرحزادی و بلوار خوردین در حال اجرا می باشد که جلوه ی خاصه  بصری به منطقه خواهد داد.

 

وی در پایان تصریح کرد: در طرح استقبال از بهار پیاز لاله نیز با رنگ ها و اشکال متنوع در میادین و خیابان های اصلی و فرعی سطح منطقه کاشت شده است.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: