جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: دوشنبه، 23 اسفند 1395     
اتخاذ تدابیر ویژه برای امرار معاش قانونمند بساط گستران جنوب غرب تهران

به گزارش اخبارمناطق 22گانه تهرانی نیوز؛نشست ساماندهی وانت بارهای دوره گرد وعاملین ایجاد سد معبرهای صنفی در معابر جنوبغرب تهران با حضور جمعی از مدیران شهری ، عوامل انتظامی و قضائی در شهرداری منطقه 18 برگزار و تدابیر ویژه ای در آستانه سال جدید اتخاذ شد.

 در این نشست محمد زاده شهردار منطقه با اشاره به این نکته که تعدادی از معابر شاخص این منطقه بعنوان پایلوت اجرای این طرح تعیین و محلهائی نیز برای فعالیت و تداوم امرارمعاش دستفروشان ، وانت بارها وعاملین ایجاد سد معبردر نظر گرفته شده ، اظهار داشت : اماکن وفضاهائی پس ازانجام بررسی های لازم برای فعالیت این افراد تعیین که این مسئله درآستانه فرارسیدن سال جدید می تواند حجم قابل توجهی از بار ترافیک و آلایندگی های زیست محیطی را کاهش دهد.  

شهردار منطقه 18 ایجاد این بازارها را منوط به در نظرگرفتن تمام جوانب و ایجاد امکانات مناسب برای خریداران دانست و گفت : تعیین مکانهای مناسب جهت توقف خودرو و جلوگیری از ایجا دترافیک نیز ازاولویتهای شهرداری است. 

محمدزاده تصریح کرد : صرفا" ساماندهی سد معبر و جمع آوری بساط گستران از معابر کار ساز نیست ، زیرا هریک از این افراد دارای خانواده بوده و باید زندگی خود و آنها را تأمین کنند ، فلذا ایجاد شرایط کسب و کار برای آنها از ضروریاتی است که باید همه مسئولین به آن توجه داشته باشند.

همچنین محمدی دادیارشعبه یکم ناحیه18 تهران طی سخنانی دراین نشست از اجرای آزمایشی طرح ساماندهی سد معبر در خیابان شهیدان بهرامی وشریعتی بعنوان پایلوت منطقه خبرداد و اظهارداشت : در صدد هستیم با تعامل مدیریت شهری و نهادهای انتظامی ، طرح مذکور را اجرا تا ضمن ایجاد آرامش بصری ، زمینه رفاه حال شهروندان نیز فراهم گردد.

برپایه این گزارش ، تشکیل کارگروه های مختلف درنقاط مشترک مرزی مناطق همجوارتعیین تکلیف واحدهای تجاری حاشیه محور شهید سروری (نعمت آباد) و تعیین محل جدید برای فعالیت افراد بساط گسترازجمله مصوبات این نشست بود. 

 گفتنی است : قائم مقام شهرداران ، معاونین خدمات شهری و محیط زیست و شهرداران نواحی مناطق 9 ، 17 ، 18و   19 تهران ، روئسای کلانتری مناطق یادشده ، سرکلانترانتظامی و نمایندگان پلیس راهور جنوبغرب تهران نیز به تناسب موضوعات مطروحه دراین نشست به ایراد سخنانی پرداختند.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: