جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: يکشنبه، 22 اسفند 1395     
افتتاح سومین مجموعه ورزشی منطقه تا نیمه اول سال 96

به گزارش گروه اخبار مناطق 22 گانه تهرانی  نیوز، شهردار منطقه 7 از احداث سومین مجموعه فرهنگی ورزشی مرودشت در منطقه تا نیمه اول سال 96 با هدف افزایش فضاهای ورزشی خبر داد.

سعید طلوعی با بیان این خبر گفت: توسعه فضاهای ورزشی امری بسیار مهم و حائز اهمیت برای جوانان است که با رفع این معضل بسیاری از مشکلات به‌ویژه موضوع اوقات فراغت از بین خواهد رفت.

وی با اشاره به اینکه به دلیل کمبود فضاهای ورزشی ساخت مجموعه هایی از این دست از اولویت های منطقه است، تصریح کرد: ورزش های توپی ، سالن های چند منظوره ورزشی و بدنسازی از جمله مواردی است که در این مجموعه احداث خواهد شد.

به گفته شهردار منطقه 7 مجموعه فرهنگی ورزشی مرودشت در خیابان شهید مطهری، خیابان مرودشت واقع شده است.

وی در ادامه به ساخت مجموعه ورزشی شهید توکلی به عنوان یکی از مهمترین پروژه های عمرانی قلب پایتخت اشاره کرد و خاطرنشان کرد: این مجموعه ورزشی در ناحیه یک با متراژ870 مترمربع واعیان 4 هزار و 800 مترمربع در 5 طبقه در حال ساخت است.

دکتر طلوعی با تاكيد بر نقش كليدي فعاليت هاي ورزشي در ارتقاء سطح سلامت  شهروندان یادآور شد: دستيابي به نشاط اجتماعي در گرو سلامت روحي و جسمي شهروندان  است بنابراين ترويج فرهنگ ورزش در ميان افراد جامعه امري  اجتناب ناپذير است.

وی عنوان کرد: این مجموعه ورزشی یکی از مجهزترین و کامل ترین مجموعه های ورزشی پایتخت می شود که شامل استخر، مجموعه آبي كودك ، سالن ايروبيك ،باشگاه بدنسازي و ... است.

شهردار منطقه 7 اظهار داشت: با ترویج فرهنگ ورزش در میان شهروندان جامعه می‌توان سلامت جسم و روح را تقویت کرد.

 

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: