جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: يکشنبه، 22 اسفند 1395     
ایجاد کمربند سبز برای ارتفاعات تهران برای حفظ محیط زیست

به گزارش گروه محیط زیست تهرانی نیوز، سید محمدرضا پرهیزکار، مدیرعامل شرکت تله کابین توچال در مراسم روز درختکاری که با حضور سعیدی کیا ، ریاست محترم بنیاد مستضعفان ، محمد حقانی ، رییس کمیته محیط زیست شورای شهر ، حجت الاسلام دعایی ، مدیرمسئول روزنامه اطلاعات و مشارکت شهروندان برگزار شد ، درتشريح ضرورت برگزاري مراسم روز درختكاري در اين مجموعه گفت : همانطور که همه می دانند ، ارتفاعات و کوههای بکر تهران تنفسگاه ها و تفرجگاه های دست نخورده پایتخت محسوب می شوند .

با برنامه ریزی های صورت گرفته و طرحی که از سال گذشته با کاشت هزاران اصله درخت در ارتفاعات توچال آغاز شده ، به دنبال آن هستیم تا با مطالعات مهندسین مشاور و ذیصلاح و انتخاب گونه های گیاهی مناسب کمربند سبزی را برای حفاظت از این ارتفاعات و حفظ آن برای نسل های آینده تهران ایجاد کنیم .

مدیرعامل شرکت تله کابین توچال افزود: درهمين راستا برای تشویق شهروندان به کاشت درخت در ارتفاعات تهران ، امسال در هفته درختکاری بیش از دوهزار اصله درخت خریداری و دراختیار مردم علاقمند قرار گرفته تا به نام خودشان در توچال کاشته شود.

 وي ادامه داد : امیدواریم که همزمان با تکمیل کمربند فضای سبز ارتفاعات تهران و ایجاد پوشش گیاهی تا ایستگاه دو توچال ، روز به روز به تحقق شعارهامان که "یک اصله درخت برای هر تهرانی " در توچال است نزدیکتر شویم .

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: