جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: يکشنبه، 22 اسفند 1395     
اجرای «طرح عید مهربانی» در آستانه سال جدید در منطقه21

به گزارش گروه اخبار مناطق 22 گانه تهرانی نیوز، معاون امور اجتماعی و فرهنگی منطقه21 از اجرای "طرح عید مهربانی" در آستانه سال جدید در سطح این منطقه خبر داد.

امیر جاویدپور معاون امور اجتماعی و فرهنگی این منطقه ضمن بیان مطلب فوق گفت: در آستانه سال نو  و همزمان با هفته احسان و نیکوکاری، "طرح عید مهربانی" با هدف حمایت از اقشار آسیب پذیر به همت سرای محلات 13گانه و با  همکاری خانه های خدمات اجتماعی در سطح این منطقه اجرا می شود. 

جاویدپور در این رابطه افزود: هر ساله در اسفند ماه و در آستانه عید نوروز و بهار طبیعت، شهروندان مهربان و نیکوکار ما همزمان با هفته احسان و نیکوکاری در همایشی عظیم که تبلور نوع دوستی، نیکوکاری و مهرورزی آنان است، دست‌های پر محبت و عاطفه خویش را بر سر خانواده‌های نیازمند و کودکانشان می‌کشند.

وی با بیان اینکه جشن نیکوکاری صرف نظر از هدایایی که طی آن جمع آوری می شود به لحاظ معنوی، اجتماعی و فرهنگی دارای کارکرد های ویژه ای است، افزود: از دیگر کارکردهای این جشن می‏توان به گسترش و تقویت هرچه بیشتر فرهنگ احسان، انفاق و کمک به همنوع اشاره کرد.

معاون امور اجتماعی و فرهنگی منطقه21 با اشاره به اینکه  احسان و نیكوكاری ویژه انسان هایی است كه در مسیر مهربانی  قرار گرفته اند؛ از اجرای طرح فرهنگی و معنوی "هبه" با هدف تامین کالاهای مورد نیاز اقشار نیازمند ساکن در سطح این منطقه خبر داد.

به گفته این مقام مسئول: خانواده های کم برخوردار برای تامین کالاهای مورد نیاز زندگی، می‏توانند به مرکز خدمات رفاهی و اجتماعی منطقه 21 مراجعه کنند و تحت پوشش "طرح معنوی هبه" قرار گیرند.

معاون امور اجتماعی و فرهنگی منطقه 21 با اشاره به اینکه طرح هبه بر اساس مشارکت خانواده هایی که اقلام مازاد و قابل مرمت خود را اهدا می کنند تعریف شده است، اظهار داشت: طرح هبه علاوه بر دستگیری از خانواده های نیازمند، روحیه نیکوکاری، نوع دوستی و پرهیز از اسراف در جامعه نیز بش از گذشته رواج می ‏دهد.

جاویدپور در پایان یادآور شد: متقاضیان استفاده از طرح معنوی هبه و خانواده هایی که می خواهند با اهداء اقلام و کالاهایی که سالم و قابل استفاده هستند در این طرح مشارکت کنند، می توانند به سرای محلات 13گانه سطح منطقه 21 مراجعه کنند .

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: