جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: يکشنبه، 22 اسفند 1395     
اجرای طرح اسکان مسافران نوروزی در اردوگاه شهید میرحسینی

به گزارش گروه اخبار مناطق 22 گانه تهرانی نیوز، مولایی شهردار منطقه 22 ضمن اعلام آمادگی کلیه دستگاههای خدمات رسان منطقه در تعطیلات نوروزی و اجرای هماهنگي هاي لازم در این خصوص به منظور پيشگيري و مقابله با بروز هرگونه حوادث و خطرات احتمالي، از میزبانی گردشگران و مسافران در ایام عید نوروز در اردوگاه شهید میرحسینی خبر داد.

مولایی شهردار منطقه با اعلام این خبر گفت : با توجه به در پیش بودن تعطيلات نوروزی و ورود مسافران در این ایام به شهر تهران و همچنین نقش تفرجگاهی بسیار زیاد منطقه 22،ستاد گردشگری منطقه از تاريخ 28 اسفند تا 15 فروردين ماه 96 طرح اسكان مسافران نوروزي را منطقه 22 اجرا می نماید. در همین راستا برنامه ها به گونه ای تدارک دیده شده که افزون بر ساکنان منطقه، مهمانان و گردشگرانی که به عنوان مسافر به این نقطه از پایتخت مسافرت می کنند، نیز بتوانند از فضاهای بکر گردشگری منطقه استفاده نمایند و در این میان اسکان مسافران و گردشگران نوروزی از اهمیت ویژه ای برخوردار بوده است.

وی افزود: با توجه به ظرفیت های گردشگری و خاص منطقه 22 این احتمال وجود دارد تا در ایام نوروز بیش از یک میلیون مسافر از بوستان جنگلی چیتگر دیدن نمایند. در همین راستا و  به منظور پذیرایی و میزبانی از مسافران نوروزی تدابیر خاصی برای اسکان آنها در سطح منطقه در نظر گرفته شده است و با توجه به اینکه منطقه 22 تهران به عنوان ورودی غربی شهر تهران به حساب می آید و دروازه ورودی 13 استان کشور به شهر تهران است، روزانه بین 200 الی 300 خانوار در منطقه در ایام نوروز حضور خواهند داشت و همچون سال گذشته اردوگان شهید میرحسینی واقع در بلوار دستواره درب غربی بوستان جنگلی چیتگر آمادگی لازم برای اسکان مسافران نوروزی را دارد.

مولایی با اشاره به استقبال چشم گیر مسافران و گردشگران نوروزی از اماکن تفریحی منطقه 22 در سال های گذشته خاطرنشان کرد: توزیع بسته های فرهنگی، بروشورهای گردشگری نوروزی، ویزیت پزشکی، تست خون، فشار خون و مشاوره های روانشناسی، ویزیت پزشکی از جمله برنامه هایی است که از سوی ستاد گردشگری منطقه اجرا می شود.

گفتنی است؛ستاد اسکان نوروزی منطقه22 امسال نیز در اردوگاه شهید میر حسینی و در فضایی بالغ بر 2000 متر مربع وظیفه میزبانی از همشهریان و گردشگران نوروزی را بر عهده دارد. این مکان مجهز به 35 اتاق، 12 چشمه سرویس بهداشتی، 5 چشمه حمام، نمازخانه، وسایل خواب و استراحت، آشپزخانه چهت تهیه و آماده سازی غذا، پارکینگ و ساختمان اداری است.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: