جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: يکشنبه، 22 اسفند 1395     
زواید فیزیکی از شمال شرق تهران زدوده می شود

به گزارش گروه محیط زیست تهرانی نیوز، معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه 4 از ساماندهی و حذف زواید فیزیکی از سطح معابر خبر داد و گفت: در آستانه سال جدید و استقبال هرچه شایسته تر از مسافران نوروزی ، معابر با حذف زواید فیزیکی ایمن سازی می شود.

حسین سیگارودی در این زمینه گفت: به منظور ارتقاء سطح آراستگی و سلامت شهری و رفاه حال مسافران نوروزی و شهروندان طرح فوریتی جمع آوری سایبان های فرسوده، تابلوهای غیرمجاز و حذف زواید فیزیکی از نواحی نه گانه منطقه آغاز شده که تا پایان اسفند ماه سال جاری ادامه خواهد داشت.

وی اضافه کرد: با توجه به ترافیک پایان سال و تردد عابران پیاده روها، حذف زواید فیزیکی ناشی از ساخت و سازها در دستور کار قرار گرفت.

سیگارودی افزود: در این راستا محلات شمیران نو، خاک سفید، حکیمیه، مجیدیه، لویزان، مبارک آباد حسین آباد، خیابان های هنگام، وفادار ، بزرگراه های رسالت، صیاد شیرازی و بابایی تا به این مرحله از کلیه زواید فیزیکی پاکسازی شده است.

ایشان در ادامه با اشاره به  اجرای طرح حذف پلاکاردهای غیرمجاز گفت: با توجه به نصب پلاکاردها و تبلیغات غیرمجاز صنوف و واحدهای تجاری در برخی محورها طرح جمع آوری اینگونه بنرها و پلاکاردهای تبلیغاتی در کلیه پیاده روها، خیابان ها، تیرهای چراغ برق و نماهای شهری در دستور کار قرار گرفته است.

معاون خدمات شهری منطقه در پایان به شستشوی نمای مدارس اشاره  کرد و گفت: در ادامه فعالیت های این معاونت می توان به پاکسازی و شستشوی جداره های بیرونی و درب ها و پنجره های بیرونی مدارس اشاره کرد.

 

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: