جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: شنبه، 21 اسفند 1395     
اختتامیه نخستین جشنواره فیلم و عکس شهر تازه برگزار شد

به گزارش گروه اخبار مناطق 22 گانه تهران نیوز، اختتامیه نخستین جشنواره فیلم و عکس تهران شهر تازه با حضور دبیران کانون های محلات مناطق 22گانه، مسئولین منطقه 2، اعضاء هیئت داوران، دبیر اجرایی برنامه و رئیس مرکز مدیریت محیط زیست و توسعه پایدار شهرداری تهران بعنوان دبیر جشنواره در سالن همایش مجتمع آموزشی نیکوکاری رعد برگزار گردید.

دکتر محمد مهدی گلمکانی رئیس مرکز مدیریت محیط زیست ضمن تشکر از تمامی دست اندرکاران برگزاری این جشنواره و شرکت کنندگان گفت: ما به دنبال مشارکت معنی دار آحاد جامعه در شهر دوستدار محیط زیست هستیم.

وی با تاکید بر اینکه حفاظت از محیط زیست با مشارکت آگاهانه و دغدغه مند حاکمیت، مسئولین و شهروندان تحقق می یابد گفت: هدف ما ایجاد شهر دوستدار محیط زیست و تعریف نقش خود بعنوان یک شهروند در ساخت این شهر است.

ایشان با اشاره به بحران های محیط زیستی سال های اخیر مانند کمبود آب، افزایش استفاده از سوخت های فسیلی، آلودگی هوا و نابودی گونه های گیاهی و جانوری گفت: آلودگی ها و معضلات محیط زیستی که توسط ما انسان ها ایجاد شده روز به روز در حال افزایش است، درصورتیکه با کمی تأمل، توجه و توصیه به اطرافیانمان می توانیم این مشکلات را به طور قابل توجهی کاهش دهیم.

رئیس مرکز مدیریت محیط زیست ادامه داد: همه اقشار جامعه از جمله روحانیون، فرهنگیان، هنرمندان و ... باید در حفظ محیط زیست تلاش نمایند و بحث شهر تازه را به صورت ادواری گسترش دهند.

وی با اشاره به اهمیت اینگونه جشنواره ها که با هدف شناساندن شهر تازه و رسیدن به آن برگزار می شوند، گفت: با برنامه ریزی های دقیق در مدیریت شهری و با همت بلند شهروندان تهرانی و سپس شهروندان سایر کلانشهرها به اهداف شهر تازه خواهیم رسید.

همچنین در این مراسم از نفرات برگزیده نخستین جشنواره فیلم و عکس شهر تازه نیز تقدیر بعمل آمد.

لازم به ذکر است که نخستین جشنواره فیلم و عکس تهران شهر تازه فعالیت خود را از تیر ماه آغاز نمود که در مجموع از بین بیش از 1300 اثر دریافتی، 800 اثر مورد داوری قرار گرفت. همچنین در این جشنواره کارگاه های آموزشی عکاسی با همکاری کانون ناشنوایان ایران برگزار شد که حدود 70 نفر مورد تعلیم قرار گرفتند.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: