جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: چهارشنبه، 18 اسفند 1395     
معاون شهردار منطقه 19خبر داد:
اعمال محدودیت های موقت ترافیکی در معابر منتهی به بازارچه احسانی در روزهای پایانی سال

به گزارش اخبار مناطق 22گانه تهرانی نیوز،معاون حمل و نقل و ترافیک منطقه 19 از اجرای محدودیت های موقت ترافیکی و ایمن سازی معابر منتهی به بازارچه احسانی برای سهولت تردد شهروندان خبر داد.

 

علیرضا مرآتی با اشاره به افزایش حجم تقاضای مسافران به مراکز خرید این منطقه در روزهای پایانی سال و مشکلات ایجاد شده در تردد شهروندان بیان کرد: به همین علت پلیس راهور با هماهنگی معاونت حمل و نقل و ترافیک منطقه به منظور کنترل ترافیک در روزهای پایانی سال نسبت به انسدادهای موقت و هدایت جریان ترافیک به شبکه معابر با ظرفیت بالاتر اقدام خواهد کرد.

وی به حجم ترافیک عبوری جهت دسترسی به بازارچه خیابان احسانی از خیابان شکوفه اشاره و تصریح کرد: در همین راستا با انسداد تقاطع خیابان شکوفه – شهید مطهری از مسیر شرق به غرب  خودروها به خیابان مطهری شمالی هدایت خواهند شد.

همچنین شهروندان می توانند برای دسترسی به این بازارچه از دور برگردان  شمال به جنوب مطهری  قبل از میدان ماهان  و مسیر غرب به شرق خیابان شکوفه قبل از تقاطع به سمت مطهری جنوبی (بعد از میدان بخشنده) و یا از دور برگردان  قبل از میدان مطهری  استفاده کنند.

وی ادامه داد: به منظور انسدادهای ترافیکی و برقراری محدویت ترافیک در معابر منتهی به بازارچه احسانی نیز از سوی حوزه حمل نقل وترافیک 10 عدد نرده ترافیک با پایه در اختیار راهور منطقه  قرار  می گیرد.

مرآتی با تشریح دیگر تصمیمات انجام شده برای سهولت تردد شهروندان و خودروها در آستانه سال نو تصریح کرد: طی بازدید انجام شده از خیابان شکوفه وجود سدمعبر در این معبر باعث ایجاد اختلالاتی در عبور و مرور شده است که برای رفع آن باهماهنگی شهرداری ناحیه 2 این منطقه  نیروی معبر بان در این خیابان مستقر می شود.

 

وی خاطرنشان کرد: به منظور رفع ازدحام بازار خیابان شهید کلهر (صالح آباد) به علت فرا رسیدن ایام پایانی سال تمهیدات لازم با هماهنگی ومساعدت پلیس راهور منطقه 19 از جمله یکطرفه کردن ونصب تابلوهای توقف ممنوع صورت می گیرد.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: