جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: دوشنبه، 5 اسفند 1392     
تهران میزبان بزرگ­ترین همآورد علمی ترافیک خاورمیانه

به گزارش شهرداری نیوز ، «سیزدهمین کنفرانس بین­المللی مهندسی حمل و نقل و ترافیک» صبح روز سه­شنبه ششم اسفند در محل مرکز همایش­های بین­الملی برج میلاد تهران افتتاح می­شود.

یک هزار و 218 مقاله علمی از ایران و 10 کشور جهان به این کنفرانس ارائه شده که 182 مقاله برای سخنرانی و 200 مقاله برای پوستر مورد پذیرش قرار گرفته­اند، ضمن این که اساتید برجسته ترافیک از 4 قاره دنیا در این کنفرانس حضور خواهند داشت.

 بر اساس این گزارش، در این کنفرانس 36 نشست تخصصی، 16 کارگاه آموزشی و دو میزگرد عملیاتی تحت عناوین «ارزیابی برنامه 5 ساله توسعه حمل و نقل تهران» و « بررسی راهکارهای جذب فارغ­التحصیلان حمل و نقل در دستگاه­های اجرایی» برگزار می­شود و برپایی نمایشگاه جانبی نرم­افزار و پژوهش و برگزاری تور بازدید از پروژه­های حمل و نقلی تهران نیز از جمله برنامه­های جانبی این نمایشگاه است.

  این گزارش می­افزاید یکی از کارگاه­های آموزشی از سوی پروفسور دیمیتریس کالیا­مپاکوس (Dimitris C.Kaliampakos) رییس مجمع مراکز تحقیقاتی فضاهای زیر زمینی شهری (ACUUS) از یونان و کارگاه دیگری به صورت مشترک به وسیله جیم واکر (Jim Walker) و برانون تورنتون ( Bronwen Thornton)، هر دو از انگلستان ارائه خواهد شد.

بنا بر این گزارش، مونته ­ایرو فیگوئه ایرا (Monteiro Figueira) از پرتغال، برت وان وی ( Bert vanWee) از هلند، ریچارد مایلز (Richard Mills) از انگلستان و رحیم بنه کوهال (Rahim F. Benekohal) از آمریکا، چهار کارگاه آموزشی دیگر را برگزار می­کنند.

 این گزارش می­افزاید برایان پترسون (Brian J. Patterson) رییس موسسه ایمنی ایالت اُنتاریوی کانادا (CFE)، پروفسور مجید سروی استاد ایرانی مقیم استرالیا، آلن فلش رییس انجمن بین­المللی حمل و نقل عمومی (UITP) از بلژیک، سونال آهوجا (Sonal Ahuja) مدیر بخش خاورمیانه مؤسسه PTV از آلمان و پروفسور ابوالفضل محمدیان استاد ایرانی مقیم آمریکا، از دیگر اساتید بین­المللی حاضر در این کنفرانس هستند که نسبت به ارائه کارگاه­ اقدام می­کنند.

 بر مبنای این گزارش، دکتر افشین شریعت، دکتر مهدی شفیعیان، دکتر امیر صمیمی و مهندس میثاق شاکری، از دیگر ارائه کنندگان ایرانی کارگاه­های آموزشی می­باشند، ضمن این که پژوهشکده حمل و نقل و سیستم­های هوشمند (ITSRI) دانشگاه صنعتی امیر کبیر نیز کارگاه جداگانه­ای را تحت عنوان طرح ملی ITS برگزار می­کنند.

 گفتنی است بزرگ­ترین همآورد علمی ترافیک خاورمیانه که دو روز به طول می­انجامد، صبح روز سه­شنبه ششم اسفند در برج میلاد تهران آغاز به کار می­کند و عصر چهارشنبه هفتم اسفند خاتمه می­یآبد.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: