جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: سه شنبه، 17 اسفند 1395     
قائمی عنوان کرد
فناوری اطلاعات عامل برقراری ارتباط مدیران شهری با فضای علمی و دانشگاهی

به گزارش گروه آموزش و فرهنگ سازی تهرانی نیوز،رئیس سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری  تهران با اشاره به برگزاری  کنفرانس  فناوری  اطلاعات در مدیریت شهری  اعلام کرد: این امر زمینه خوبی  برای  مدیران شهری  ایجاد کرده است که  با فضای  علمی و دانشگاهی  رابطه بهتری  در حوزه ماموریتی  و تخصصی خود برقرار کنند.

علی اصغر قائمی در حاشیه این کنفرانس با بیان این که به مدت 9 سال است که هرساله  این برنامه را با حمایت شهردار تهران داشته ایم اظهار کرد: امسال نهمین سال برگزاری  جشنواره ساب پرتال های  شهرداری ششمین سال برگزاری  ساب پرتال های  محلات و پنجمین جشنواره  شکوفا و نخستین سال  است که  کنفرانس  کاربرد فناوری  و اطلاعات را در مدیریت شهری  برگزار می  کنیم .

وی  با اشاره  به این که امروز عمده فعالیت ما برگزاری  این کنفرانس  است،عنوان کرد: جشنواره در 7 محور شهرسازی  و معماری  و خدمات شهری  و حمل و نقل ترافیک توسعه محیط زیست و مواردی از این قبیل روز  چهارشنبه برگزار می شود. 

رئیس  سازمان فناوری  اطلاعات شهرداری  تهران اضافه کرد: از 4 ماه پیش که برای  برگزاری  این جشنوراه فراخوان دادیم استقبالی  خوبی  شد  به طوری  که بالغ بر 96 مقاله  یه این جشنواره ارسال شد که از  میان آنها 40 مورد را با سختگیری  انتخاب کردیم.

قائمی  افزود: برگزاری چنین همایش  ها و جشنواره های  به برطرف کردن کاستی  های  موجود کمک شایانی  می  کند.  

 وی  با بیان این که اهداف انسان ها  نسبی است ادامه داد: انسان هروز  خواسته ها و انتظاراتش  توسعه می  یابد، بنابراین  ما نیز اگر  بخواهیم نسبت به چند سال گذشته خودمان را برای  رسیدن به اهدافمان قضاوت کنیم می توانیم به راحتی بگویم که به این اهداف دستیابی پیدا کرده ایم

 رئیس  سازمان فناوری  و اطلاعات شهرداری  تهران ادامه داد: اگر خودمان را با شهرهای  پیشرفته دنیا مقایسه کنیم همچنین مسیر روبه رشدی  را باید ادامه دهیم چراکه هرروز تکنولوژی پیشرفت می  کند و امکانات و قابلیت های  جدیدی  را در اختیارمان قرار می  دهد.

 وی با تاکید بر این که  فضای  شهری با فناوری  اطلاعات  متفاوت می  شود عنوان کرد: باید در نظر داشته باشیم که این روند خواسته های  مردم را نیز متفاوت می  کند بنا براین مولفه های  موجود باعث طی  مسیر  به  روبه جلو می شود پس  نمی  توان ادعا کرد که به خواسته هایمان رسیده ایم، دیگر ادامه ندهیم و باید استراحت کنیم.

 

قائمی اعلام کرد: همیشه این روند روبه جلو وجود دارد چرا که رشد بشر در همین امر  است و نسبت به گذشته وضعیت دیگری  را مطالبه می  کند.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: