جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: يکشنبه، 27 مهر 1393     
تحقق نسل جدیدی از راه کارها برای حمل و نقل عمومی اتوبوسی

به گزارش گروه بین الملل شهرداری نیوز، کتاب حقایق سال 2013 انجمن حمل و نقل عمومی آمریکا (APTA) به نیازی حیاتی در صنعت حمل و نقل اتوبوسی و مسافران عمومی اشاره می کند که بیانیه موسسه حمل و نقل فدرال در مورد حداقل عمر مفیدی است که یک خودرو باید بگذراند تا کمک های مالی فدرال برای جایگزینی آن استفاده شود.

در واقع هدف از این بیانیه نظارت دقیق بر کیفیت ساخت اتوبوس های مسافربری است.

آمار این کتاب نشان می دهد که تمام اتوبوس ها به طور متوسط عمر مفید 8 ساله و تعداد کمی عمرمفید 12 ساله دارند و 5 درصد آن ها در طول دوره کاری خود بازسازی می شوند.

گفته می شود که درصد زیادی از اتوبوس های مسافربری و ترانزیتی عمری بیش از حد مجاز دارند در حالی که بسیاری از آن ها بازسازی شده اند که این امر نه تنها عمر مفید آن ها را افزایش داده و هزینه های نگه داریشان را کاهش می دهد بلکه زمان جایگزینی آن ها را نیز بیش تر می کند.

Crompion International، ارائه دهنده راه کارهای تخصصی در صنعت اتوبوس رانی توسطCromgard Specialty Stainless Steels به نیاز عمر مفید طولانی تر برای خودروها پاسخ داده است. Cromgard C12 نسل بعدی استیل ضد زنگ با قیمتی پایین است که برای مقاومت در برابر مشکل خوردگی، ساییدگی و آب و هوای سرد مناسب است. Cromgard C12 با افزایش مقاومت، کاهش هزینه های انرژی از طریق کاهش وزن، مقاومت در برابر خوردگی و ساییدگی، دوام و هزینه پایین نگه داری، جوش پذیری و انعطاف پذیری خوب به راحتی می تواند جایگزین موادی شود که تولید کنندگان در این بخش به کار می برند.

در واقع Cromgard C12 راهی برای افزایش زمان خدمت رسانی و برنامه ریزی ساده تر برای بودجه حمل و نقل است.

به لطف مدت زمان بیش تر بهره وری از Cromgard C12 شرکت های اتوبوس سازی می توانند خودروهای خود را برای مدت زمان طولانی تری تا حد 12 تا 15 سال گارانتی کنند.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: