جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: دوشنبه، 16 اسفند 1395     
نوروز تهران بمانید، ما شما را به تهرانگردی می بریم

به گزارش اخبارمناطق 22گانه شهرداری نیوز، تهرانگردی در سرزمینی با پيشينه تمدن ۷هزار ساله ، هويت اجتماعي، سبك زندگي ايراني - اسلامي و تاريخ و فرهنگ ساكنان پایتخت را به منحصه ظهور می رساند بنابراین در ایام نوروز در تهران بمانید ، ما شما را به تهرانگردی می بریم.  

 

فرزاد هوشيار رييس ستاد گردشگري شهرداري تهران؛ در نشست هم اندیشی گردشگری منطقه۱۱،گردشگري را مهم ترين ابزار در اختيار مديريت شهري دانست كه مي تواند علاوه بر نقش موثري كه در ايجاد اشتغال دارد؛ هويت اجتماعي، سبك زندگي ايراني - اسلامي و تاريخ و فرهنگ ساكنان شهر تهران را نيز در برگيرد. بر این اساس امکان استفاده از تورهای تهرانگردی برای بیش از۱۰هزار نفر از شهروندان  در تاریخ  ۲۵اسفند تا ۱۵فروردين درنظر گرفته شده است.
وي همچنين با بيان اين كه ظرفيت  بالای گردشگري سياسي و مذهبي در منطقه ۱۱، ياد آور شد: طرح جامع گردشگري شهر تهران تدوين و بخش عمده اي از آن در منطقه ۱۱ ديده شده است.

سيد عباس طباطبايي معاون اجتماعي و فرهنگي شهرداري منطقه ۱۱ نیز، ضمن تشریح جنبه های مختلف گردشگری در بخش مرکزی پایتخت،  تهرانگردي  را عامل شناساندن  تاريخ ،فرهنگ ، هويت ،هنر و ...  به شهروندان معرفی کرد.

وي توجه به ويژگي هاي سياسي ، اقتصادي ،فرهنگي ،تاريخي و هنري منطقه ۱۱  را با توجه به وجود  تئاتر شهر ، تالار وحدت و رودكي ، كتابفروشي ها و بناهاي تاريخي دوران ناصري حائز اهميت دانست.

نشست هم اندیشی گردشگری منطقه۱۱، به منظور بررسي برنامه هاي تهرانگردي نوروز ۹۶ در بخش مركزي شهر تهران ، با حضور  رييس ستاد گردشگري شهرداري تهران ، معاون اجتماعي و فرهنگي منطقه ۱۱، نمايندگان موزه هاي سطح منطقه و جمعي از دبيران شوراياري برگزار ش نمود.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: