جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: دوشنبه، 16 اسفند 1395     
گام مهم خودروسازان در جهت رضایت مصرف کنندگان :
بدون توجه به کیفیت و تنوع نمی توان انتظار مشتریان را بر آورده کرد

به گزارش گروه نگاه پارلمان به شهر تهرانی نیوز، عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی معتقد است تا دستیابی به کیفیت مطلوب خودروها و تحقق اقتصاد مقاومتی در صنعت خودرو ایران همچنان راه زیادی باقی است.

 

 غلام محمد زارعی اظهار داشت : انتظار می رود با تولید خودروهای جدید و متنوع و تداوم همکاری مشترک با خودروسازان معتبر جهانی به تدریج شاهد تحول در کیفیت ئر صنعت خودرو ایران باشیم. 

وی تصریح کرد : ظرفیت و پتانسیل موجود در خودروسازی ایران قطعا می تواند این امکان را فراهم نماید تا صنعت خورو کشورمان به عنوان پایگاهی از تولید خودروهای به روز در دنیا مطرح شود. 

وی امروز کیفیت و تنوع در تولید از اولویت های جدی در صنعت خودرو ایران است ، گفت : امید است در جریان ایجاد شده در خودروسازی کشور کیفیت و تنوع و نواوری در تولید خودرو در ایران به میزانی بالا برود که به تراز خودروهای اروپایی  و برتر در دنیا دست یابیم  تا روز به روز نیازو تقاضای بازار به محصولات وارداتی کاهش یابد. 

وی با اشاره به افزایش بیش از حد خودروهای چینی در کشور ، تاکید کرد : توجه به افزایش تولید بدون اهتمام به افزایش کیفیت و تنوع متناسب با انتظار مشتریان داخلی از جمله دلایل افزایش بیش از حد خودروهای چینی در ایران است . 

نماینده بویر احمد و دنا در مجلس دهم تصریح کرد : امروز علاوه بر تلاش خودروسازان در جهت ارتقاء کیفیت و تنوع در تولید ، مجلس و دولت نیز باید حمایت های لازم را از این بخش از صنعت از کشور داشته باشند. 

زارعی افزود : مسلما مشارکت و همکاری با خودروسازان برتر خارجی و سرمایه گذاری مشترک در این حوزه  می تواند زمینه ساز تولیدات جدید و با کیفیت  و  مهم تر از آن توسعه صنعت خودرو باشد و مسیر ورود خودروهای ایرانی به بازارهای جهانی را هموارتر نماید. 

 

وی گفت : قطعا با طراحی پلت فرم های جدید و تولید خودروهای متنوع در راستای همکاری مشترک با خودروسازان برتر جهانی ضمن تقویت اشتغال داخل می توان محصولاتی با کیفیت مورد دلخواه مشتریان داخلی را عرضه نمود.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: