جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: يکشنبه، 15 اسفند 1395     
ضرورت افزایش سرانه فضای سبز با فرهنگ‌سازی و ترویج درختکاری از سوی سرای محلات

به گزارش گروه محیط زیست تهرانی نیوز،رییس دبیرخانه ستاد مدیریت محله با اشاره به فعالیت بیش از 354 خانه سلامت و محیط زیست در سطح شهر تهران، تاکید کرد: سراهای محلات می توانند نقش موثری در افزایش سرانه فضای سبز با فرهنگ‌سازی در زمینه حفظ درختان و گیاهان  و ترویج درختکاری ایفا کنند. 

 

 دکتر موسوی اقدام رهبر معظم انقلاب امام خامنه ای در غرس سالانه یک نهال همزمان با روز درختکاری را الگو و چراغ راهی برای همه مسئولان و شهروندان برشمرد و افزود: شهرداری تهران تلاش بسیار فراوانی در زمینه توسعه و نگهداری فضای سبز شهری انجام می دهد اما قطعا حضور و مشارکت مردم در به ثمر رسیدن این تلاش ها و افزایش بهره وری در این راستا  کمک خواهد کرد. 

رییس دبیرخانه ستاد مدیریت محله با بیان اینکه مدیریت شهری در دوران دکتر قالیباف با رویکرد مدیریت جهادی، همه ناممکن‌ها را ممکن کرده است، گفت: در عرصه حفظ محیط زیست و افزایش سرانه فضای سبز نیز باید از الگوی مدیریت جهادی همزمان با جذب حداکثری مشارکت شهروندان بهره برد تا شاهد شهری سبز و زیبا باشیم. 

موسوی "آسمان آبی و زمین پاک" را شعار و راهبرد شهرداری تهران در زمینه محیط زیست عنوان و خاطرنشان کرد: 354 خانه سلامت و محیط زیست سراهای محلات شهر تهران باید به عنوان رابط مجموعه مدیریت شهری و شهروندان، طرح‌های درختکاری و گلکاری را با مشارکت ساکنان در همه محلات کلانشهر تهران اجرا کنند. 

رییس دبیرخانه ستاد مدیریت محله ابراز امیدواری کرد با همت و تلاش جهادی همه شهروندان و خادمان مردم در مجموعه مدیریت شهری از جمله سازمان بوستان ها و فضای سبز شهرداری تهران و سراهای محلات شاهد افزایش و گسترش فضای سبز در شهرمان باشیم.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: